Cadoul perfect

30 mart.

Îmi plac foarte mult cadourile, atât pentru surpriza şi emoţia simţită de cei care le primesc, cât şi pentru împlinirea sufletească a celui care le dăruieşte din inimă. Un cadoul perfect, un cadou special este acela ce poarta amprenta vibraţiei sufleteşti a celui ce-l dăruieşte, ce transmite energia persoanei care s-a gândit la tine. Dincolo de obiectele ambalate în moduri inedite şi cu mare grijă, cadourile simbolizează şi timpul investit în alegerea lor, timp dăruit ţie.

Oferim cadouri atât pentru tradiţia ţesută în jurul acestor fapte , cât şi pentru că ne dorim acest lucru, ne dorim relaţii apropiate cu cei dragi, iar cadourile sunt o măsură de a arăta în mod simbolic iubirea ce le-o purtăm. În tradiţia maouri, cadourile reprezintă esenţa spirituală a celui care le oferă, o extindere a eului în lumea materială ce aduce bucurie celor din jur.

Lucrurile se schimbă radical atunci când vine vorba de propria persoană. Nimeni nu te poate cunoaşte mai bine decât o faci tu, aşadar nimeni nu poate şti mai bine care sunt lucrurile de care ai nevoie, ce te face cu adevărat fericit. A-ţi dărui singur mici cadouri implică acel respect de sine, o autorecompensă pentru toate reuşitele tale, un testimoniu al propriilor valori, un certificat al împăcării cu propria persoană.

Cadoul perfec pentru mine poate purta simboluri ale hranei sufleteşti , întruchipate în achiziţionare unei cărţi bune, vizionării unui film remarcabil, degustării unei mâncări inedite sau planificarea excursiei mult visate. Valoare unui cadou nu contează, contează emoţia pe care ţi-o transmite, simbolistica din spatele lui, pe care doar tu o inţelegi şi o iubeşti.

Ştiu foarte bine să fac diferenţa între cadourile capricioase pe care mi le fac din orgoliu şi cele care îmi măngâie sufletul , dar oricât de superficiale ar părea unele şi pline de încărcare sufletească celelalte, în final efectul este acealaşi, capăt mai multă încredere în forţele proprii, mă apreciez mai mult, simt că valorez semnificativ mai mult decât o făceam cu o zi în urmă.

Borealy Gifts este locul ideal pentru cadouri originale! Răsfoind paginile „magazinului cu emoţii” privirea mi-a alunecat pe această cutie de bijuterii. Am multe accesorii din această categorie, primite de la cei dragi, cumpărate de mine cu diverse ocazii, bijuterii din sticlă de Murano, simple gablonzuri, bijuterii de familie, foarte multe care îmi sunt foarte dragi, fiecare răscolindu-mi amintirile. Însă mi se strânge inima şi mă cert pe mine însămi că nu am fost în stare să-mi cumpăr o cutie de bijuterii adevărată, în care să-mi strâng toate lucrurile atât de dragi mie. Bijuteriile mele stau în cutiuţe meschine, de diferite forme, unele peste altele, uneori desperecheate, uneori uitând de ele.

cutie_cadou_preciosa

Cutia de bijuterii de vis este cea din imagine, este mai mult decât un cadou special şi emoţionant pe care mi l-aş face, este şi o necesitate, este acel lucru ce mi-ar linişti sufletul, ce mi-ar limpezi masa de cutiuţe inutile, ce mi-ar aşeza amintirile ( bijuteriile ) la locul cuvenit.

Am vobit despre simbolistica unui cadou, despre cum un cadou oferit de către noi pentru noi vorbeşte despre personalitatea, dorinţele şi aspiraţiile noastre , dar aş spune că în adâncul meu nu-mi doresc nimic altceva decât multă sănătate şi putere celor dragi , pentru a mă înconjura mereu cu iubirea lor. Acestea sunt bazele vieţii mele şi familia este cadoul perfect pe care puteam să-l primesc de la viaţă!

logo-borealy

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2013!
Surse: Manierart, Psychologies

5 răspunsuri to “Cadoul perfect”

  1. miki 30 martie 2013 la 21:40 #

    Vaaai, dar ce frumuseti am vazut la magazinul asta! Mi-a ramas inima la cateva inele.

    • dianafoc 30 martie 2013 la 23:26 #

      Stiu! Si mie imi plac foarte multe bijuterii din acest magazin si nu numai!

  2. mog 31 martie 2013 la 12:11 #

    foarte dragut Dienush, azi m-ai facut sa zambesc

Trackbacks/Pingbacks

  1. competitie anuala de blogging | Etapa 13. Cadoul perfect pentru voi insiva - 3 aprilie 2013

    […] – Cadoul perfect mi l-am făcut singură – 97 puncte Premiu special: Diana Elena Stoica – Cadoul perfect – 94 […]

Lasă un comentariu