Cât de importantă este pentru femei poşeta?

28 Mar

logo-reeija-magazin-online

Accesoriu decorativ, dar şi necesitate , geanta unei femei este învăluită într-un mister cu atât mai fascinant cu cât ea reprezintă un tabu sau un obiect inaccesibil barbaţilor.

Pentru unele femei geanta este un accesoriu în trend cu moda , însă pentru o mare majoritate, aceasta nu este un obiect de compromis, alegând mereu poşeta care li se potriveşte cel mai bine, conform pesonalităţii proprii. Deşi noi avem impresia ca le alegem pe ele este exact invers. Poşetele sunt cele care vorbesc despre noi şi dezvăluie lumii o parte a reflexiei noastre.

Sunt mereu în căutarea poşetei perfecte. Dacă pentru vară este mai simplu, pentru ca accept poşetele din diferite materiale cu diferite texturi, culorile trebuie musai să fie vesele , iar dimensiunile nu trebuie să fie impresionabile deoarece în anotimpul cald nu trebuie să car după mine umbrele, manuşi şi alte inconveniente, se schimbă situaţia cum dă frigul. Cum la noi în ţară jumătate de an îndurăm frig şi zăpadă, iar eu trebuie să mă împart între cursuri, practica în farmacie, licenţă şi diverse drumuri zilnice, vă daţi seama că pentru mine ,poşeta ,nu înseamnă doar un accesoriu practic şi de bază a garderobei, ci şi o adevărată salvatoare a existenţei cotidiene, un microunivers de care depind în totalitate.

Până acum mi-am ales bine poşetele, în funcţie de necesităţi. Am fost pragmatică, sinceră cu mine, însă oare chiar ştiu eu atât de bine ce geantă mi se potriveşte? Oare ştiu eu atât de multe despre genţi? Nu de alta, dar nu vreau să-mi provoc o sinucidere socială afişând la braţul meu un obiect ce poate sa atragă cu sine oprobiul public.
E oficial, sunt cuprinsă de nelinişte, iar neîncrederea în cunoştinţele proprii în materie de poşete m-a cuprins în totalitate. Am decis sa las soarta să decidă pentru mine, aşa ca invoc preamăreţul horoscop atotştiutor să mă îndrume.

Să vedem ce aflu:
„În alegerea unui accesoriu, precum geanta atât de necesară unei femei, zodia sub care suntem născute ne influenţează. Dacă Taurul, Racul sau Peştii vor opta pentru genţi finuţe şi rafinate, Gemenii, Balanţa, Varsătorul sau Scorpionul vor achiziţiona cele mai şocante genţi, cu decoraţiuni originale si nuanţe extravagante. Femeile născute sub zodia Berbecului, Leului şi Capricornului vor fi însoţite mai întotdeauna de genţi sobre şi elegante, iar o Fecioară şi o femeie Sagetător vor fi adeptele genţilor XXL, practice şi indispensabile unor femei organizate, ancorate în tumultul vieţii cotidiene.

Fecioara: Femeia nascută sub zodia Fecioarei nu poarta genţi, se foloseşte de genţi. Dacă s-ar putea ca geanta – neaparat foarte încăpătoare – să aibă cel puţin zece buzunaraşe pentru fiecare obiect in parte: telefonul, cheile, oglinjoara, rujul, serveţele parfumate, deodorantul etc. Dezordinea este intolerabila în geanta unei Fecioare şi se va enerva cumplit dacă este nevoită să poarte una micuţă, elegantă pentru ca aceasta îi va strica planurile în materie de organizare a lucrurilor şi se va simţi total debusolată.”

După această cronică astrală şi admiţând faptul că sunt în zodia fecioarei( fiind născută pe 23 august e neclar în multe horoscopuri dacă sunt leu sau fecioară) parcă, parcă văd un strop de veridicitate în această „ghiceală” presărată cu un potop de diminutive.

Însă tot nu sunt complet convinsă. Las deoparte mantia de misticism a horoscopului şi cred că e cazul să mă documentez în locuri mai serioase şi mai academice nu? Aşadar nimic nu poate fi mai bun decât un quiz dintr-o revistă glossy, din care aflu, după ce bifez de zor opţiunile cu care sunt de acord, următoarele:

„Rezultatul quiz-ului este:

Geanta oversize

Geanta perfectă pentru tine este aceea încăpătoare, în care poţi lua cu tine orice, de la portofel şi make-up pănă la acte, carţi sau chiar haine. Eşti acea persoană care vine întotdeauna în ajutorul unei prietene când are nevoie de ceva fiindca toata lumea ştie că la tine în geantă se găseşte orice. Ai un stil de viaţă activ şi un pic dezordonat, tocmai de accea nu prea găseşti lucrurile atunci când ai nevoie de ele. O geantă potrivită stilului tău de viaţă ar fi cea de tipul oversize, dar bine compartimentată astfel încat să găseşti uşor ce ai nevoie, când ai nevoie. Cu un stil liber şi casual, acea geantă pe care o cauţi este una încăpătoare, în culori neutre, care va fi uşor de asortat la orice ţinută. Cu toate acestea, pentru o întâlnire de afaceri sau o noapte în oraş vei avea nevoie de un plan B la capitolul genţi.”

Bun. Deci cele două descrieri se cam bat cap în cap la capitolul descifrării personalităţii mele, una indicându-mă ca fiind organizată şi meticuloasă, iar cealaltă ca fiind un monstru al haosului. Însă numitorul comun este geanta, care în unanimitate este prezentată, ca fiind potrivită pentru mine, cea de o mărime medie spre mare, bine compartimentată. Ce să mai spun..mă declar mulţumită de rezultat, se pare ca geanta oversize imi completează stilul şi personalitatea şi de asemeni cred ca am gasit-o şi pe cea mai potrivită.

Geanta_piele_naturala_Bossy_01_gri_1.200x200

Mi se pare o geantă excelentă pentru mine, de o culoare neutră, dar scoasă în evidenţă de designul inovator şi distint. Este potrivită pentru orice ocazie , bine compartimentată, iar micile mele secrete vor fi în siguranţă cu ea.

DSC_0318

În magazinul online Reeija doamnele şi domnişoarele se simt răsfăţate, putând alege din marea varietate de poşete din piele veritabilă. Reeija, sinonim cu reina din limba spaniola, îşi propune să devina numarul 1 în materie de genţi de dama în România.

Reeija ne invită de ne amintim momente inedite din viaţa în care poşetele au jucat un rol important, să le redescoperim farmecul!

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2013!
Surse:flu, divahair, studentie

4 răspunsuri to “Cât de importantă este pentru femei poşeta?”

  1. miki 29 Martie 2013 la 8:50 #

    Sortimentul nu-i prea variat, insa posetele-s dragute

    • dianafoc 29 Martie 2013 la 9:03 #

      probabil ca pe viitor vor fi din ce in ce mai diversificate modelele!

  2. Danyzus 29 Martie 2013 la 22:12 #

    Mereu cand am cautat ceva in geanta prietenei mele nu am reusit sa gasesc ce cautam.

    • dianafoc 30 Martie 2013 la 0:34 #

      Posibilitati:
      1.Ori nu avea in poseta ceea ce cautai
      2.Fiecare persoana stie cel mai bine ce are si unde se gaseste
      3.E mare haos cand iti schimbi des posetele, eu mereu ma trezesc cu lucruri importante uitate in fiecare dintre ele
      Pe viitor sper sa te familiarizezi mai mult cu geanta iubitei tale pentru ca nu se stie niciodata nu?

Lasă un răspuns

