Balea MED

15 Ian

Prima oara cand am intrat intr-un magazin Drogerie Markt mi-am dat seama ca va fi un loc din care mereu voi pleca cu cate ceva deoarece produsele sunt diversificate,de la cosmetice la produse alimentare bio si pana la articole de menaj.Preturile produselor DM sunt foarte rezonabile,iar marele plus il reprezinta faptul ca produsele sunt fabricate in Germania pentru ca eu am mare incredere in integritatea oamenilor si a produselor din aceasta tara.

Astazi am decis sa va vorbesc despre deodorantul cu pulverizator Balea Med.Este primul deodorant pe care l-am folosit ce vine in acesta prezentare cu pulverizator,desi stiu ca exista un asemenea produs si in marca Nivea,dar nu cred ca se gaseste la noi in tara.
Ce promite:
-protectie timp de 48 de ore
-o piele mai fina si ingrijire superioara datorita complexului Tri-Amino
-pH neutru
In opinia mea eficacitatea deodorantului este destul de buna,nu opreste tranpiratia,nu avand efectiv acest scop.Mirosul este foarte discret, nu pateaza hainele,se usuca imediat.Un alt aspect important pe care doresc sa-l punctez este acela ca nu contine saruri de aluminiu!

DSC_0837

Ingrediente:alcool-agent antimicrobian,permeabilizeaza epiderma facilitand contactul acesteaia cu substantele active
apa-principalul solvent
parfum
etilhexil glicerina-rol conservant ca o alternativa la controversatii parabeni
fenoxietanol-agent antimicrobian
acid lactic-acidifiant,pastreaza pH-ul pielii care in mod fiziologic este acid
alanina,serina,arginina-complex tri-amino care mentine si sustine hidratarea pielii
In concluzie deodorantul este un produs pe care personal il recomand datorita prezentarii,pentru ca face ceea ce promite,pentru ca este o alternativa decenta la antiperspirantele si deodorantele cu saruri de aluminiu si nu in ultimul rand pretul mic-doar 10 ron.
Va las si un link al site-ului din Romania pentru a vedea cele mai apropiate magazine.

Din pacate in zona Moldovei nu a ajuns nici o filiala,asa ca momentan imi procur produsele printr-o prietena de la Bucuresti.
Astept parerile vostre,ati incerca acest produs?
Pe curand!

3 răspunsuri to “Balea MED”

  1. miki 16 Ianuarie 2013 la 18:02 #

    Il mai am pe cel roll-on cumparat asta-vara care, insa, nu m-a multumit deloc. Am sa-i mai dau o sansa in curand, pentru ca la momentul cumpararii l-am folosit de doua ori dupa ce mi-am epilat (ras) axilele si, de ambele dati m-am iritat teribil, lucru care nu mi s-a mai intamplat niciodata, cu nici un fel de deodorant.

    • dianafoc 16 Ianuarie 2013 la 21:25 #

      hmm..roll-on nu am folosit si nici nu prea folosesc pentru ca le consider lipicioase si nu suport senzatia…cu pulverizatorul nu am avut probleme,nici chiar dupa epilare..poate o sa ai mai mult noroc data urmatoare!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Review day today: Mitchum roll-on | dianaelenastoica - 11 Iunie 2014

    […] probleme mari cu glandele sudoripare, chiar dimpotriva, utilizand frecvent deodorantul spray de la Balea, care are doar cateva ingrediente si nu blocheaza porii. Totusi vara lucurile se schimba in mod […]

Lasă un răspuns

