Detoxifiere naturala: cura cu pastura de la Apiland

6 aug.

cura pastura apiland

Hello! Nu mai e un secret ca imi plac produsele Apiland. Cred ca nimic din ce am incercat nu mi-a displacut, ba chiar  dimpotriva, produsele sunt foarte calitative si foarte eficiente. Pastura a devenit rapid produsul meu preferat, chiar daca pana sa o incerc nu stiam ce este. Daca vreti sa aflati mai multe despre pastura va invit sa cititi articolul meu!


Pastura este poate cel mai valoros produs al stupului, dar si cel mai putin cunoscut. Putini stiu ce este pastura si cu mult mai putini se incumeta sa treaca la recoltarea ei. In esenta, pastura este un polen modificat, hrana harnicelor albine.

Termenul pastura vine de la latinescul “pastus” care inseamna hrana si pasune. Pastura este un produs al stupului rezultat prin colectarea si depozitarea de catre albine a polenului floral in faguri, unde au loc procese biochimice prin activitatea metabolica desfasurata de un complex de microorganisme. Astfel rezulta un produs de mare importanta pentru stup, singura sursa de proteine a familiei.

pastura apiland

pastura apiland

Pastura Apiland actioneaza mai repede ca polenul, este de trei ori mai hranitoare decat acesta si are o actiune antibiotica de trei ori mai puternica decat polenul. Se face mereu comparatie cu polenul pentru ca pastura nu este altceva decat polen fermentat in conditii de stup.

Pastura contine proteine, glucide, lipide, aminoacizi, vitamine din grupul B, vitaminele D, E, C, K, provitamina A, 27 de minerale, un factor antibiotic, un factor de crestere, hormoni naturali si enzime.

Pastura are aceleasi recomandari terapeutice ca si polenul, doar ca actiunea ei este mult mai rapida si mai puternica. Copiii si adultii care sufera de diverse afectiuni, dar si persoanele sanatoase pot beneficia de proprietatile terapeutice ale acestui minunat produs apicol.

apiland pastura

apiland pastura

Păstura Apiland este un produs recomandat în special persoanelor care suferă de afecţiuni hepatice şi ale tubului digestiv, asigurand o bună funcţionare a ficatului si contribuind la detoxifierea organismului. De asemenea ajuta la reducerea colesterolului din sange, fiind indicata si persoanelor cu probleme circulatorii sau celor care sufera de ateroscleroza.

De-a lungul timpului, s-a observat eficacitatea consumului de Păstură în afecţiuni urinare si ale prostatei. Consumul de Păstură este indicat copiilor, ”Pâinea albinelor” suplimentând lipsa de proteine şi vitamine cauzată de o alimentaţie neechilibrată.

Pastura trateaza si vindeca oboseala cronica, bolile digestive, dureri de articulatii. Datorita compozitiei chimice bogate in cupru, cobalt si calciu, pastura se recomanda persoanelor care sufera de dureri de oase. Pentru ca are o aciditate bogata, acest produs apicol este asimilitat cu usurinta de organism.

cura pastura apiland natural

cura pastura apiland natural

Doza uzuală recomandată: 1 linguriţă/zi, adică aproximativ 3 grame/zi.

Imi place sa folosesc pastura adaugand-o in iaurt sau in suc de portocale. De preferat o consum dimineata la micul dejun, pentru a se asimila mai bine. Aceasta poate fi luata si ca atare, deoarece se topeste in gura fiind destul de placuta la gust daca sunteti obisnuiti cu produsele apicole.

Sper sa va inspirat articolul si sa va ganditi ca mereu produsele apicole vor avea o calitate net superioara celor din comert.

6 răspunsuri to “Detoxifiere naturala: cura cu pastura de la Apiland”

  1. coco 7 august 2015 la 16:30 #

    o sa incerc mai spre toamna o cura!

    • dianafoc 7 august 2015 la 22:49 #

      Recomand pastura sau polenul crud poliflor, ambele sunt la fel de bune!

  2. Velisa Sibel 8 august 2015 la 0:49 #

    Am si eu 2 intrebari.La ce pret este si de unde se poate comanda?

    • dianafoc 9 august 2015 la 16:23 #

      buna!
      Daca te ajuta link-urile sunt in articol, cuvintele marcate cu rosu! Magazinul este online, Apiland, iar pretul difera in functie de gramaj.
      O zi faina!

  3. inchirieri autocare 29 octombrie 2015 la 0:06 #

    Un articol foarte interesant! Polen am mai folosit dar pastura nu. Am sa incerc. Am incredere in aceste preparate ale stupului. Multumesc pentru informatii.

  4. youisu 3 februarie 2016 la 17:31 #

    Buna! E foarte interesant ce ai scris tu. Eu am consumat vreo luna laptisor de matca tot de la firma asta dar nu am vazut mari diferente…si nu stiu de ce am impresia ca imi dadea pofta de manacare mai mare…am renuntat sa.l mai folosesc…Oare trebuia sa faca cura de 3 luni ca sa vad ceva beneficii? Multumesc si te astept si la mine pe blog 🙂 http://youisu.wordpress.com

Lasă un comentariu