Produse consumate # 6

12 Aug

empties-mai

Buna!

In ultima perioada nu prea am mai consumat multe produse, pentru ca am si cam ajuns la capatul sacului ca sa spun asa :D! Nu mi-am mai cumparat multe produse, ci am incercat sa le utilizez cat mai mult pe cele pe care le aveam deja in planul de consum. Cu alte cuvinte va invit la o noua postare cu produse consumate!


empties-mai

empties-mai

  • Supliform: gelul il folosesc constant. Imi place faptul ca e racoros, miroase a plante, si lasa pielea foarte fina. Este perfect pentru picioarele obosite, pentru circulatia proasta sau pur si simplu pentru a da un tonus pozitiv acestora. Daca doriti review gasiti aici :D!
  • Scrub Neutrogena: recent am aflat ca nu prea este bun scrub-ul pentru tenul nostru, deoarece poate mari porii deja existenti, astfel ca m-am grabit sa il termin pe acesta si nu cred ca o sa-mi mai cumpar unul foarte curand, pana nu ma documentez mai bine. Cu toate acestea, produsul de fata nu m-a dat pe spate, nu mi s-a parut ca are o putere de curatare foarte mare si nu cred ca il voi recumpara.
  • Crema multiperformanta Ivatherm: sincer am luat crema pentru ca era cadou la o revista si eram cvasicurioasa sa o incerc. E cam nasoala, ca sa fiu sincera, nu are un miros cu care sa vrei sa ramai pe piele, nu mi s-a parut ca hidrateaza prea tare. Deci per total nu o recomand si nu cred cam am sa o mai recumpar, nici macar la revista, chiar daca eram incantata de ea la inceputul folosirii.
empties-mai2

produse-consumate-mai

  • L’Oreal Infailible lip liner: cred ca l-a gasit la Auchan la raionul de cosmetice reduse. M-am impacat foarte bine cu el este foarte pigmentat si rezista foarte bine pe buze. Cred ca as mai incerca si alte nuante si pot sa spun ca nici un produse de machiaj de la L’Oreal n m-a dezamagit pana acum.
  • Gloss Yves Rocher: sincer cred ca il aveam prin geanta de cosmetice de foarte mult timp si nu prea l-am folosit pentru ca este foarte transparent, nu se observa mai nimic pe buze, asa ca evident nu a fost pe placul meu. Cred ca este foarte potrivit pentru persoanele care nu doresc un machiaj strident sau pentru adolescente. De cumparat nu-l mai recumpar, pentru ca nu este ceea ce caut.
  • Pudra iluminatoare ELF: mdaaaaa, mare drama cu iluminatorul acesta. Problema cu el este ca e foarte bun, dar nu se gaseste. Firma ELF din Romania nu il mai are pe stoc de nici nu mai stiu cand, asa ca tot sunt in cautarea unuia care sa-l inlocuiasca, insa mai greu. Offf, daca mai stiti pe unde s-ar mai putea gasi nuanta Lumiance va rog sa-mi spuneti si mie!
produse_consumate

produse_consumate

  • Spray de par Klorane: L-am luat de pe Aoro.ro vara trecuta cred, si cam un an mi-a luat si mie ca sa il consum. Nu prea mi-a placut ce-i drept, are un miros putin inecacios, insa ii da volum parului. Trebuie folosit cu moderatie, pentru ca altfel inaspreste parul. Nu cred ca am sa-l recumpar, pentru ca sunt produse mai bune pentru par decat acesta.
  • Balsam de par cu quinina de la Klorane: se nimereste sa vorbesc despre un alt produs Klorane, care insa mi-a displacut total. Este vorba despre un balsam de par din gama anticadere a parului, insa lasa parul foarte fin si firav, efectiv nu m-am putut descurca sa-l aranjez cum trebuie dupa folosirea acestui balsam. Asadar slabe sanse sa il recumpar sau sa il refolosesc!
  • Cleanance Expert de la Avene: am primit spre testare crema, care se adreseaza in special persoanelor cu tenul acneic. Are un aspect pozitiv in ceea ce priveste matifierea, insa nu m-am putut pronunta in privinta capacitatii sale de a reduce cosurile. Cred ca se utilizeaza mai mult complementar cu un alt produ antiacneic, deoarece de unul singur nu stiu daca reuseste.

Cam astea sunt produsele consumate in ultima vreme. Daca ati incercat ceva din cele prezentate astept sa-mi spuneti cum vi s-au parut voua, iar daca sunteti in cautarea unor produse asemenatoare cu cele consumate de mine, sper ca v-a fost util articolul!

Pe curand!

2 răspunsuri to “Produse consumate # 6”

  1. anastasiias 12 August 2015 la 22:10 #

    I think Klorane has good shampoos but not hair treatments. I have now Avene Cleanance Expeert cream. I decided to try it as I read it’s more moisturixing than duo+ from effaclar. Now I’m mostly using duo once a day and sometimes avene expert cream at night. Effaclar duo helps with marks, but I noticed that Avene is pretty good in calming face and pimples (if any) looks smaller next day.

    • dianafoc 14 August 2015 la 14:41 #

      You are right, klorane has good shampoos and conditioners, but very poor quality in other hair products. On the other hand, i find Cleanance to be be very dry for the skin, so I personally don’t like it very much.

Lasă un răspuns

