Review day today: Vichy Purete Thermale demachiant 3 in 1

26 aug.

99607-1Hello! Desi s-a schimbat infatisarea produselor, iar unele noi au fost adaugate, gama Purete Thermale de la Vichy a ramas in esenta aceeasi. Azi va voi vorbi despre demachiantul 3 in 1 de la ei. Daca mi-a placut sau nu puteti afla din articolul de mai jos!


Nu prea imi plac demachiantele clasice, de cand au aparut lotiunile demachiante si mai nou uleiurile micelare, cu greu ma mai las convinsa sa imi demachiez tenul in mod conventional, poate doar in sezonul rece, cand tenul sufera mai mult.

Demachiantul acesta nu il folosesc eu propriu zis ci a fost un cadou pentru mama mea, care foloseste mai mult demachiantele crema, insa am profitat de ocazie ca sa il testez si eu pe acesta, deoarece eram curioasa cat de bun este si daca merita sa investesti in el, pentru ca are un pret destul de mare trebuie sa recunoastem.

purete thermale

purete thermale

Ce spun ei:

„Purete Thermale Demachiant integral este o combinatie intre lapte, tonic si demachiant pentru ochi, intr-un singur produs.
O combinatie ultra-eficienta, ultra-delicata a unor agenti de curatare intr-un singur produs care elimina toate urmele de machiaj. potrivit chiar si pentru pielea sensibila. Perfect curatata, pielea ramane proaspata, catifelata si calmata.

Demachiantul integral asigura o toleranta optima. Fara parabeni. Hipoalergenic. Formula testata pe pielea sensibila, sub control dermatologic. Cu Apa Termala Vichy, calmanta, fortifianta si regeneranta. Potrivit chiar si pentru ochii purtatori de lentile.”

demachiant purete thermale

demachiant purete thermale

Textura inovatoare de lapte-gel combina catifelarea laptelui cu prospetimea unui tonic. Onctuos, dar totodata  lejer, laptele demachiant integral lasa pielea confortabila. Efect non-uleios.

Aplicati cu ajutorul unui disc demachiant pe fata si ochi. Nu clatiti. Disponibil in 2 formate: 200 ml si 400 ml.

purete thermale demachiant 3 in 1

purete thermale demachiant 3 in 1

Ce spun eu:

Sunt putin subiectiva, pentru ca asa cum am mentionat si mai sus, m-am dezobisnuit sa mai folosesc demachiantul clasic, insa mie nu mi se pare ca demachiaza foarte bine, cel putin in cazul meu a trebuit sa insist foarte mult in zona ochilor, lucru destul de neplacut daca ai ochii mai sensibili. Per total lasa o senzatie placuta pe ten, miroase delicat, nu m-au usturat ochii, insa nu sunt sigura ca rapotul calitate pret este in favoarea celui care il cumpara.

Puteti sa il incercati daca sunteti curioase, asta daca v-ati impacat cu gama Purete Thermale.

Astept opiniile si comentariile voastre!

 

4 răspunsuri to “Review day today: Vichy Purete Thermale demachiant 3 in 1”

  1. excursii romania 22 septembrie 2015 la 23:20 #

    Si eu am incercat demachiantul si nu am fost prea incantata.

  2. coco 12 octombrie 2015 la 13:53 #

    au produse bune, nu am incercat decat crema de fata!

Lasă un comentariu