Cea mai proasta apa micelara din lume!

24 Oct

Asa este! Am reusit sa o gasesc si pe aceasta! Dupa cum stiti sunt un fel de „apa micelara freak”, le-am testat pe aproape toate si daca nu demult eram dezamagita de cea de la Avene, acum pot sa spun ca sunt oripilata de o alta.
Am revenit din excursia din Spania cu sacosa doldora de cosmetice.

Astfel ca la o scurta vizita de shopping printr-un mall de-al lor am zis sa nu imi cumpar produse pe care le vad si la noi si sa vin acasa cu ceva mai autohton. Zis si facut, mai bine zis mi-am facut-o cu mana mea.

Apa micelara cu pricina este de la firma La Cabine , o firma spaniola cu sediul cica in Barcelona, astfel ca „parea” de incredere nu? Gresit! Ideea este ca m-am lasat pacalita de designul minimalist, care mi s-a parut atunci dragut, insa acum parca seamana cu o sticla de acetona :)).

page8

Descrierea oficiala:

Apa micelara lejera si proaspata care curata pielea bland si da o senzatie de confort. Fara a fi nevoie de limpezire apa micelara curata si demachiaza cu un singur gest fata si ochii, respectand echilibrul natural al pielii, garantand o buna toleranta oculara. Imbogatita cu aloe vera si musetel.

Parerea mea:

Ignorati tot ceea ce ati citit mai sus, pentru ca va faceti o parere mult prea buna vizavi de acest chin de apa micelara. Este cred ca singurul produs care m-a scos din sarite in halul acesta. Demachierea ochilor este un calvar, ii irita intr-un mare stil, acestia devin rosii, iar pielea din jur este si ea inrosita si iritata.

Pe restul pielii nu mai are sens sa va spun cum se comporta din moment ce nu a trecut testul tolerantei oculare. Nu am folosit-o decat de doua ori, din masochism evident. A ajuns la produse in stare de carantina:ori arunc la cos ori o  donez cuiva care o poate tolera.

Partea buna este ca produsele de la aceasta firma nu se gasesc la noi, asa ca sunteti la adapost, iar daca va veti intalni cu ele ganditi-va ca aceasta este singura apa micelara care ma face sa o privesc cu indulgenta pe cea de la Avene.

Pentru voi care a fost cel mai prost demachiant pe care l-ati intalnit?

3 răspunsuri to “Cea mai proasta apa micelara din lume!”

  1. miki 24 Octombrie 2014 la 16:36 #

    Tuuu, da’ aia poate scriau de apa micelara, asa, in general, ca iti curata pielea bland si-ti da senzatie de confort! Ce, scria acolo ca apa micelara la cabine are proprietatil;e astea? =))
    Imi pare rau c-ai cheltuit banii pe un gunoi 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. Neutrogena hand cream wannabe | dianaelenastoica - 31 Octombrie 2014

    […] dezastrul cu apa micelara La Cabine urmeaza sa va prezint un alt “suvenir” nefericit de provenienta spaniola. Se pare ca nu […]

Lasă un răspuns

