Review day today: Vichy Idealia

3 Aug

vichy_idealia

Buna! Am inceput sa folosesc din ce in ce mai des cremele de la Vichy, in special pe cele din gama Idealia. Momentan sunt foarte incantata de rezultatele pe care le obtin cu acestea si nu cred ca le voi schimba prea curand. Mai multe va invit sa aflati in articolul de mai jos!


Am discutat cu multe persoane si sunt unele care nu se prea inteleg cu produsele de la Vichy, in mare parte deoarece le considera iritante pentru tenurile lor. Pateam si eu acest lucru cu ele, insa de cand a aparut gama Idealia nu am mai avut acest tip de probleme, ba chiar am observat imbunatatiri semnificative asupra tenului meu. Am inceput prin a folosi crema de ochi din aceasta gama si am continuat cu serul de fata, crema de noapte si acum am inceput sa folosesc si crema de zi.

Idealia crema de zi

Idealia crema de zi

Descriere oficiala:

„Kombucha este recunoscută de secole întregi de farmacopee pentru proprietăţile sale terapeutice şi antioxidante şi tonifiante. Aceasta este identificată de Laboratoarele Vichy drept primul element activ capabil să transforme calitatea pielii.
Obţinută printr-un proces biotehnologic de fermentare a ceaiului negru, kombucha conţine în mod natural AHA + vitamine + polifenoli: o compoziţie rară care acţionează asupra pielii, strat cu strat.

Pentru toate tipurile de ten, chiar şi cele mai sensibile.
Formulă hipoalergenică, fără parabeni, testată dermatologic pe pielea sensibilă.
Îmbogățită cu apă termală Vichy, cu proprietăți calmante,  regenerante.

Din momentul aplicării, pielea este instantaneu mai fină şi mai luminoasă.
După o lună,
– textura pielii este fină: pori restrânşi pentru 77% din femei,
– petele pigmentare şi vasculare sunt atenuate: ten mai uniform pentru 77%
– ridurile sunt întinse: piele mai întinsă pentru 82% din femei
Effcacitate demonstrată clinic. 57 femei.”

Vichy Idealia crema de zi

Vichy Idealia crema de zi

Nu stiu exact daca procentele pentru studiile clinice au foarte mare acuratete, deoarece am mai spus ca un esantion de 50 de persoane nu mi se pare deloc suficient pentru demonstrarea unor rezultate, fie ca este vorba despre testare unei creme, unei beri sau a oricarui alt lucru. Pentru a avea certitudinea ca un anumit produs functioneaza cu adevarat, avand in vedere ca aria de recomandare este largita la sute de mii de persoane, ar trebui ca si testarea sa se realizeze pe esantioane mai mari de persoane, insa in fine, lasam lucrurile asa.

Crema imi place pentru ca are textura lejera, se absoarbe foarte rapid in piele, este hidratanta si tenul arata foarte bine dupa ce aceasta este aplicata. Nu lasa acele „cocoloase” enervante cand este aplicata pe ten si este si o buna baza de machiaj, impacandu-se foarte bine cu fondul de ten.

Idealia Crema

Idealia crema

Textura sa uşor trandafirie oferă pielii o strălucire de sănătate imediată. Atât onctuoasă cât şi aerată, fuzionează cu pielea şi creează o senzaţie instantanee de prospeţime reconfortantă.

Se gaseste in farmacii in doua variante, atat pentru tenul uscat cat si pentru cel normal/mixt. Puteti alege ce varianta vi se potriveste cel mai bine. Vichy Idealia ramane deocamdata una dintre gamele mele preferate de ingrijire a tenului pe care o recomand cu drag. Am incercat foarte multe variante si foarte multe creme, astfel ca pot spune foarte realist ca aceastea functioneaza.

Voi ce parere aveti despre aceasta gama? Ati incercat ceva? Cum vi s-au parut?

2 răspunsuri to “Review day today: Vichy Idealia”

  1. inchirieri autocare 29 Octombrie 2015 la 0:13 #

    De cateva luni ma intreb daca sa-mi iau o crema da la Vichy sau nu. Articolul tau m-a convins. Am sa incep cu crema de zi.

    • dianafoc 29 Octombrie 2015 la 18:04 #

      buna, poti gasi in unele farmacii si pachete speciale, cu crema de ochi cadou!

Lasă un răspuns

