Genifique de la Lancome

30 Iun

Salut!

gamme_advanced_genifique

Cu puţin timp în urmă am primit de la Miki pe mail un voucher Lancome, care, prezentat la magazinele înscrise în promoţie, iţi garanta primirea unei mostre de ser regenerator celular de 7 ml.
Zis şi făcut, am printat respectivul voucher şi am mers la Sephora pentru a-mi ridica produsul. Cei 7 ml de produs iţi garantau folosirea pentru o săptămână întreagă a serului.

La prima vedere mi-a plăcut foarte mult modul de prezentare. Sticuluţa foarte elegantă conţine înăuntrul ei un ser lăptos ce poate fi extras prin folosirea unei pipete, ce face parte din capacul de închidere.

DSC_0820

Serul este recomandat pentru toate vârstele, atât pentru femei, cât şi pentru bărbaţi. Se aplică pe întregul ten şi gât prin masare uşoară, fiind recomandată utilizarea acestuia înaintea folosirii cremei de zi sau de noapte. Am folosit conştiinciosă acest ser, şi pot să spun că am observat şi rezultatele. Tenul este mult mai uniform, sebumul s-a diminuat, iar celelalte imperfecţiuni precum coşurile sau petele pigmentare nu îşi mai fac prezenţa pe faţa mea. Având în vedere că nu mi-am modificat dieta şi nici nu am utilizat alte tratamente faciale, sunt convinsă că aceste rezultate sunt datorate exclusiv folosirii acestul ser miraculos.

Din gama Genifique de la Lancome mai fac parte şi concentratul pentru ochi, crema de ochi şi cremele  pentru faţă de zi şi de noapte.

Firma Lancome este una de top în domeniul cosmetic, rezultatele fiind spectaculoase, însă preţurile sunt destul de măricele. Spre exemplu în duty-free am găsit acest produs la un preţ destul de piperat pentru bugetul meu.

2013-01-24 10.03.26

2013-01-24 10.03.30

Cu siguranţă acest produs a fost unul wow! pentru mine, am observat îmbunătăţirea funcţiilor pielii într-un timp scurt şi menţinerea acestora pe o perioadă mai mare de timp. Este un produs pe care îl recomand şi pe care l-aş folosi cu siguranţă în continuare.

Voi aţi încercat produsele din gama Genifique ? Vă tentează?

2 răspunsuri to “Genifique de la Lancome”

  1. miki 30 Iunie 2013 la 15:24 #

    Pentru chestiile astea scumpe, tot StrawberryNet e baza, ca mai prinzi o mica reducere.
    Si mie-mi place tare mult si, in combinatie cu Strivectin parca combat ridurile mai cu succes

    • dianafoc 30 Iunie 2013 la 19:46 #

      asa e miki, se gasesc si solutii sa iti achizitionezi produsul preferat la un pret care sa nu te usture la buzunar! pup!

Lasă un răspuns

