New in # 15

18 Aug

new inHello! Tare greu ma mai mobilizez sa mai scriu un articol, tot adun materiale, insa parca nu gasesc niciodata momente mai libere ca sa scriu despre ceea ce mai este nou la mine. Azi veti citi despre reducerile pe care le-am prins in ultima vreme, deci e un articol despre shopping. Enjoy!


Nu cred ca am gasit nici un moment oportun ca sa scriu ca m-am mutat din Iasi in Piatra Neamt, nu? Well I dit it, and it’s great. Lasand gluma la o parte, o parte a faptului ca am scris mai greu si mai rar o datorez si acestei schimbari. Desi inainte cumparam mai des din magazine, respectiv din Palas Iasi, acum mi-am schimbat putin obiceiurile de shopping, merg mai des prin magazine fizice, dar am inceput sa comand mai des si online.

Ultimele cumparaturi le-am facut din H&M Piatra Neamt. Magazinul este mult mai mare si mai diversificat ca in Iasi, are chiar si gama Divided. Sincer nu stiu de ce au dat asa chix cu magazinul din Iasi, insa mi se pare putin ciudat ca intr-un oras asa mare si intr-un centru comercial de renume sa aloci unui magazin foarte cunoscut un spatiu foarte mic  si cu marfa foarte putin diversificata. Nu pot decat sa ma bucur ca am gasit in Piatra o situatie mai ok la acest aspect.

camasa kaki H&M

camasa kaki H&M

Nu prea port camasi fara maneci, insa acesta e ok, mi-a placut pentru ca nu e pretentioasa si merge bine combinata cu blugi si sandale inalte. A fost doar 10 lei, nu mai stiu de la cat redusa, insa nici nu mai conteaza.

bluza ananas H&M

bluza ananas H&M

Mi s-a parut simpatic modelul bluzei asa ca am luat-o. A costat la fel precum camasa de sus, insa nu am apucat sa o imbrac pana acum. Am mai vazut fete purtand acest model cu pantaloni inflorati. Well, nu prea e ok, stiti voi regula: daca ai model in partea de sus a tinutei, vei purta fusta sau pantaloni intr-o singura nuanta si viceversa. Oricum fiecare e liber sa faca ce vrea, insa e pacat sa stricam tinutele in loc sa le punem in valoare, nu?

bluza neagra H&M

bluza neagra H&M

Mi-a placut mult acest tip de maiou si se aseaza foarte bine. Poate fi combinat in multe moduri, deci este o piesa clasica ce se poate afla in garderoba oricui, asa ca nu am ezitat sa il cumpar.

pulover hm

pulover H&M

Acest pulover roz pudrat a fost comandat de pe net, intr-una din zilele in care aveau transport gratuit. Mi-a placut modelul, mai ales detaliul de fermoar la spate. Este ok croit si materialul pare decent, mai ales ca pretul a fost foarte convenabil.

DSC_0219

Inchei cu aceste mini perii pentru haine. M-am tot pacalit ca le voi lua in geanta, insa nu a fost cazul deocamdata, poate mai pe la toamna cand voi avea de periat paltoane si pardesie, insa deocamdata nu prea le utilizez. Mi-a placut modelul, care e haios, nu?

Cam atat deocamdata despre ultima repriza de shopping, voi reveni cu mai multe articole in curand. Va astept comentariile cu drag!

 

Lasă un răspuns

