Partener media pentru o zi

31 Mar

path42

Competiţia Spring SuperBlog a ajuns la final, acesta fiind ultimul articol, ultima provocare pe care această intrecerea a condeiului virtual ne-o propune. Au fost 4 săptămâni de emoţie, am fost provocată să-mi stimulez imaginaţia, să scriu articole bune, să nu mă mulţumesc cu rezultate mediocre, iar eu sper că am reuşit să-mi demonstrez în primul rând mie că am reuşit. Am întrat în blogosferă timid, acum trei luni, neavând sufiecintă încredere în mine că voi fi apreciată, că articolele îmi vor fi citite.

Înscrierea în competiţia Spring Superblog 2013 a fost gura de oxigen de care aveam nevoie, m-am simţit apreciată, am avut parte de o expunere extraodinară, am făcut cunoştinţă cu blogguri extraodinare păstorite de oameni la fel de frumoşi.

Cum imi imaginez eu ca s-ar derula o zi din viaţa mea dacă aş fi partener media?

Poate cam aşa:

Mă trezesc dimineaţă, îmi prepar micul dejun şi deschid televizorul pe TVR2 pentru o mică porţie de cultură urmărind emisiuni cu suflet cu şi despre cele mai importante personalităţi româneşti. Îmi pregătesc hainele pentru această nouă zi, dar nu înainte de a studia noile tendinţe din modă pe site-ul Mujer.ro. Machiajul este unul simplu, de zi, ce îmi dezvăluie trăsăturile şi ma las inspirată pentru acest lucru de 121.ro, aici găsesc cele mai practice informaţii care mă ajută să am succes zi de zi.

La birou deschid laptop-ul şi mă CONNECTez la internet cu intenţia clară de asculta Radio Lynx.ro pentru a-mi ţine companie în timp ce lucrez. Pe PR wave aflu toate noutăţile din comunicare , depre tot ceea ce inseamnă relaţiile cu publicul. Acum mă simt cu siguranţă pregătită să îmi intru în atribuţiile unui partener media cu toate actele în regulă. Mă gândesc să lucrez la o ştire, la o declaraţie sau poate voi lua un interviu în exclusivitate. Poate voi avea ocazia de a difuza materiale live de la eveniment sau poate voi organiza un concurs online sau poate voi brandui o anumită zonă destinată unui public ţintă. Sunt multe posibilităţi pe care le pot aborda şi pentru care mă ocup de lucrat îndată.

Seara mă gândesc să beau un ceai la RSS Pub, să urmăresc noutăţile din fotografie pe PHOTO Magazine, citesc cele mai frumoase articole pe toateBlogurile.ro, iar în final pe Ze List monitorizez blogosfera.

Acest articol a fost scris pentru Spring Superblog 2013.

prwave2

Lasă un răspuns

