Gelurile de dus Le Petit Marseillais

29 nov.

Buna!

O adevarata nebunie cuprinsese vara aceasta toata media din tara odata cu lansarea brandului frantuzesc si in magazinele de la noi. Am fost si eu cuprinsa de emotia momentului si combinand practicul cu shopping-ul, mi-am achizitionat 2 geluri de dus, pentru ca in Farmaciile Dona erau 1+1 la jumatate de pret in acel moment.

dcsc

Review-ul in scriu atat de tarziu pentru ca de abia acum a apucat sa le folosesc si doream sa-mi formez o parere corecta fata de acestea. Insa mai intai sa facem o recapitulare a brand-ului, din comunicatul oficial.

Nascut in regiunea Provence din Franta si avand peste 25 de ani de traditie in crearea produselor de frumusete, Le Petit Marseillais propune consumatorilor o varietate de geluri de dus si produse pentru ingrijirea corpului si a parului.  Inspirate din natura si ingredientele specifice sudului Frantei, regiunea Provence, gama de produse Le Petit Marseillais abunda in prospetimea aromelor mediteraneene ce invaluie trupul, pentru un rasfat deplin si o experienta senzoriala inedita.

Aromele din fiecare produs Le Petit Marseillais exprima bucuria de a trai, dezvaluie acel „joie de vivre” specific regiunii Provence in care armonia si naturaletea sunt ingredientele esentiale.oate produsele Le Petit Marseillais au la baza ingrediente de origine vegetala, sunt biodegradabile si au caracter ecologic. Laptele de vanilie, piersicile albe si nectarinele, laptele de migdale dulci sau de bumbac si mac, laptele de karite si mierea sunt cateva dintre ingredientele folosite in retetele Le Petit Marseillais.

Gama gelurilor de dus contine 9 sortimente, toate preparate cu ingrediente atent selectionate, cu pH neutru pentru piele, testate dermatologic si avand o baza pentru curatare de origine vegetala, biodegradabila.

Ingredientele ce stau la baza gelurilor de dus Le Petit Marseillais sunt: laptele de vanilie obtinut din batoane recoltate manual, parfumatele flori albe de portocal, laptele vegetal de migdale dulci, piersicile albe si nectarinele coapte sub soarele mediteranean, mierea de levantica din Alpii din Haute Provence, mandarinele si lime-ul, pinul si feniculul marin din muntii Auvergne, laptele de bumbac si macul provenit din culturi organice, precum si laptele vegetal.

sdcsd

Eu mi-am ales cele doua variante cu piersici albe si nectarine si miere de levantica. Nu pot sa spun ca sunt foarte incantata de nici unul dintre cele doua produse, chiar daca trebuie sa recunosc faptul ca cel din urma, cu miere de levantica, miroase mai bine.

Cred ca am supraevaluat aceste produse din cauza reclamei insistente pe care au primit-o, insa mie mi s-au parut niste geluri de dus obisnuite, si chiar daca de lauda ca mierea de levantica e produsa in Alpi, asocierea cu o multime de ingrediente de sinteaza duc catre neutralizarea „aspectului eco” al produsului.

In tot cazul merita incercate aceste produse, posibil ca unele sa fie chiar simpatice si sa merita o recumparare, insa nu sunt produse exceptionale de care sa te indragostesti. Cred ca valul de atentie pentru LPM a trecut, dar poate vom mai auzi de ei, cine stie!

Voua va plac produsele Le Petit Maersellais?

 

4 răspunsuri to “Gelurile de dus Le Petit Marseillais”

  1. DarLyst 29 noiembrie 2014 la 20:10 #

    Sunt de acord cu tine. Eu am avut trei geluri de dus de la ei, mi-au placut, dar nu asa de mult incant sa ma duc rapid sa mi le cumpar. Ba chiar pe cel cu portocale nu l-as recomanda pentru ca usuca cam tare pielea.
    Pup!

    • dianafoc 29 noiembrie 2014 la 20:12 #

      Ce bine ca nu sunt singura care gandeste asa! Pur si simplu nu mi s-au parut atat de grozave pe cata reclama au primit! Hugs!

  2. Mihaela Pojogu 30 noiembrie 2014 la 16:05 #

    Interesanta parerea Darei, fix pe ala il am si tare mult imi place, nu am mirosit pe cel cu lavanda ca nu l-am gasit, celelalte disponibile nu m-au convins ca aroma.Mie nu-mi usuca pielea, nu simt si imi place ca face multa spuma bogata si rezista in burete mult timp. xoxo

    • dianafoc 30 noiembrie 2014 la 16:37 #

      Ca spuma am observat si eu ca fac destul de multa! Hugs!

Lasă un comentariu