Rituals…

29 oct.

Buna!

Nu stiu cati dintre voi sunt familiarizati cu Rituals…aceasta marca olandeza de cosmetice eco friendly. Prima data am auzit de ele atunci cand cei de la OMV mai aveau campanii interesante, nu precum cea de acum cu expresoare si cesti de cafea overpriced. Intr-una dintre aceste campanii daca strangeai puncte puteai sa cumperi mai ieftin produse marca Rituals…

Recunosc ca nu m-a interesat prea tare campania, insa cum de curand m-am intors din Spania si nu m-am intors deloc cu mana goala, am reusit sa imi imbogatesc „colectia” de cosmetice cu inca un produs nou. Dupa cum puteti vedea si in articolul lui Miki revistele cu cadou de la noi sunt minciuna, nu cred ca a vazut vreo revista din afara care sa ofere drept insert absorbante, vesnicele mostre cu creme Vichy sau minirujuri Avon asa cum se intampla la noi.

Scrub-ul de corp Rituals… l-am obtinut cumparand o revista glossy, oferta fiind prea tentanta pentru a o rata. Pe site-ul oficial produsul costa in jur de 10 euro, insa eu nu am dat nici pe departe atat pe revista.

Exfoliantul de corp cu extracte de orez alb si flori de cires imi place destul de mult, fiind mult mai bun decat cel de la Anatomicals, despre care am scris aici. Acesta promite sa curete bland pielea si sa ofere o senzatie de calmare in acelasi timp.

DSC_0723

Exfoliantele sunt recomandate a fi folosite o data sau de doua ori pe saptamana, pentru a inlatura celulele moarte care sufoca suprafata pielii si nu permit ridicarea la suprafata a celor noi. Dupa exfoliere trebuie aplicata o crema hranitoare care sa redea supletea pielii.

Scrub-ul Rituals… este totodata si un produs 2 in 1. Astfel nu doar are rol exfoliant si poate fi folosit si pe post de gel de dus, pentru ca in contact cu apa se formeaza o emulsie fina si curata delicat pielea.

Ingrediente:AQUA/WATER, SODIUM LAURETH SULFATE, SILICA, DISODIUM LAURETH SULFOSUCCINATE, ACRYLATES COPOLYMER, PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, COCAMIDOPROPYL BETAINE, PARFUM/FRAGRANCE, PHENOXYETHANOL, C12-13 ALKYL LACTATE, GLYCERIN, ORYZA SATIVA (RICE) EXTRACT, PRUNUS SERRULATA (CHERRY) FLOWER EXTRACT, HEXYL CINNAMAL, BENZYL SALICYLATE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, LINALOOL, CITRONELLOL, COUMARIN, GERANIOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, BENZYL ALCOHOL, CINNAMYL ALCOHOL, POTASSIUM SORBATE, METHYLISOTHIAZOLINONE, SODIUM CITRATE, SORBIC ACID, SODIUM HYDROXIDE, CITRIC ACID

In ansamblu este un produs bun de corp si as fi foarte curioasa sa mai incerc si altele de la aceasta firma. Insa pentru acest lucru va trebui sa astept o noua excursie in strainatate pentru ca la noi in tara aceste produse nu se gasesc in nici un magazin fizic.

Voi ati avut ocazia sa testati cosmeticele Rituals? Cum vi s-au parut?

6 răspunsuri to “Rituals…”

  1. simona neacsu 20 octombrie 2015 la 23:02 #

    da,sunt impresionata.mi-am luat din aeroport himalaya scrub si e deosebit.asta cautam si eu……sa vad daca gasesc marca in Romania.

  2. Oana Raluca 28 decembrie 2015 la 10:58 #

    am folosit si eu o gramada de produse din gama rituals…. sunt minunate dar din pacate nu le gasim in tara noastra

  3. Teo 1 august 2016 la 18:14 #

    Salutare, Diana.

    Acum gasesti produse cosmetice Rituals in exclusivitate la http://www.canar.ro. Te asteptam pe site daca doresti sa mai testezi si alte produse. Livrarea se realizeaza prin curier, a 2-a zi la tine acasa.

    O zi frumoasa! 🙂

  4. Anonim 21 octombrie 2016 la 23:01 #

    Stunt bune

  5. Anonim 5 mai 2017 la 21:01 #

    Minunate!incercati si nu veti regreta!Iar odorizantele de camera nu se compara cu produsele din supermarket1

Lasă un comentariu