Nail day today: Jorge de la Garza

2 Dec

Buna!

Nu am mai facut o postare cu manichiura de mult timp, insa nici nu m-am mai preocupat de achizitionarea unor oje noi, asta si pentru ca as vrea sa le termin pe cele pe care le am acum, care si asa, deja imi ocupa un spatiu destul de mare.

Din excursia spaniola din toamna m-am intors cu o minicolectie de oje marca Jorge de la Garza. Nu va chinuiti prea tare sa va intrebati daca este un personaj cunoscut, acest make-up artist fiind celebru doar in Spania. Este un fel de Alexandru Abagiu al nostru, cu diferenta ca Jorge este mai evoluat, avand o linie de cosmetice proprie. Din ceea ce am inteles, Jorge de la Garza are o experienta de peste doua decenii in acest domeniu, experienta pe care o impartaseste cu fanii lui atat prin produsele pe care le creaza, cat si prin tutorialele de pe YouTube.

Cu ojele lui m-am intalnit intr-un magazin foarte mic din cartierul gotic din Barcelona, unde am intrat din curiozitate, pentru ca cine poate rezista unui magazin cu cosmetice, nu? In raftul cu oje am fost atrasa de cutiile foarte profesionale de oje, de designul minimalist, dar si de nuantele destul de rafinate, nimic nebunesc sau iesit din comun.

page11

Nuanta pe care am sa va o prezint astazi imi aduce aminte de cafeaua cu lapte. Este o nuanta foarte prietenoasa, care nu iese in evidenta, dar care incadreaza foarte frumos unghiile, le pune in evidenta intr-un mod foarte delicat. Aceste oje imi plac si pentru faptul ca se usuca foarte rapid pe unghii, si rezista destul de mult, cam pana la 5 zile, ceea ce pentru mine este mult 😀

DSC_0692

Posibil ca as mai fi incercat si alte nuante de la aceasta firma, insa cum nu se gasesc la noi si nici nu cred ca am sa mai ajung curand in Spania, ma bucur de purtarea celor 3 nuante pe care le am. Despre celelalte doua am sa povestesc in articole viitoare.

Voi ce oje preferate aveti? Vreo firma mai ciudata despre care sa imi spuneti?

 

 

 

3 răspunsuri to “Nail day today: Jorge de la Garza”

  1. Mihaela Pojogu 4 Decembrie 2014 la 0:57 #

    Nu ma omor eu dupa culori neutre dar e o nuanta deosebita, calda. Nici eu nu mi-am cumparat noi oje, am pus lista de dorinte in asteptare si, la fel, vreau sa consum cat mai multe.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Nail art # 3: Soft gothic nails | Diana.Elena.Stoica - 26 Februarie 2015

    […] oja Jorge de la Garza, am scris despre ea in articolul de aici; […]

Lasă un răspuns

