Unt de corp cu minerale de la Marea Moartă

5 Apr

Salut!

Astăzi vreau să vă vorbesc despre crema mea de corp preferată a momentului şi anume despre untul de corp cu minerale de la Marea Moartă marca Avon-Planet  Spa. Pot să spun că m-a atras la această cremă în primul rând borcănaşul foarte simpatic, de sticlă ce îi mai înalţă puţin aspectul. Mai încercasem din această gamă o mini cremă de 15 ml, astfel că ştiam la ce să ma aştept vizavi de miros şi textură.

Pentru că tot vorbeam despre miros aceasta este foarte fresh, poate un pic masculin chiar, dar în ansamblu plăcut şi foarte persistent. Desigur nu poate fi pe placul iubitoarelor de arome dulci şi jucăuşe. Textura era lejeră, se absoarbe imediat în piele şi o hidratează fără a lăsa un film protector gras, vizibil.

DSC_0338

DSC_0341

DSC_0343

DSC_0344

Am lăsat la sfârşit un ultim aspect, acel al compoziţiei, pe care o voi discuta în cele ce urmează!

Ingrediente:

  • apă
  • parafină lichidă – compus folosit în cosmetică inodor, natural, are potențial alergen extrem de mic și nu blochează porii pentru că nu se solidifică. Este derivat din petrol şi este foarte folosit datorită preţului extrem de scăzut.
  • canola oil – sau mai bine zis ulei de rapiţă. A fost redenumit după ” Canadian oil, low acid” in 1978 pentru a scăpa de conotaţia nu prea elegantă de simplu ulei de rapiţă. Repară bariera protectoare a pielii, are efect antiinflamator şi emolient.
  • Butyrospermum Parkii (Shea) Oil – mai bine cunoscut ca unt de Shea, are efect emolient, protector, antiinflamator.
  • Cetearyl alcohol – este o combinaţie de acid cetilic şi acid stearic, este utilizat ca agent de emulsificare şi ca opacifiant.
  • Dimethicone –  cel mai folosit polimer de silicon, este fluid, ceea ce îl face uşor de întins pe piele şi încetineşte pierderea apei din piele formând o bariera la nivelul pielii.
  • Parfum
  • Carbomer – se referă în special la compuşii derivaţi din acid acrilic, sunt substanţe albe al căror rol este acela de a stabiliza crema obţinută, de a da consistenţa dorită produsului.
  • Polysorbate 60 – surfactant
  • Metilparaben şi propilparaben – ingredientele de care toată lumea se fereşte, sunt conservanţi care în dozaj optim nu provoacă neplăceri mari corpului
  • Sorbitan Oleate – are rol emulsificator
  • Peg 150 stearate – emulsificator
  • Steareth-20 – poate conţine urme de dioxan datorită modului în care a fost obţinut, aproape orice compus ce conţine PEG, „-eth-” sau  „-oxynol-”  poate conţine urme de dioxan, substanţă toxică pentru organism. Companiile care utilizează acest compus sunt:
    • Lafe’s
    • Aveeno
    • Nivea
    • Jason
    • Zia
    • Dove
    • Ban
    • Avon
    • Banana Boat
    • Neutrogena
    • Revlon

     

  • Acrylates c10-30  alkyl acrylates crosspolymer – agenţ de îngroşare
  •   Sodium Hydroxide –  adică sodă caustică, în cantităţile stabilite este agent de reglare a pH-ului
  • Sare de mare– nu ştiu dacă este de la Marea Moartă sau nu
  • Vitamina E – antioxidant

Per total este o cremă cu care eu mă împac bine, are anumite ingrediente problematice, dar cred eu că folosită cu moderaţie nu se întâmplă nimic. De obicei eu o cumpăr la preţul de 20 de lei.

Voi ce părere aveţi de această cremă? Aţi încercat-o până acum sau măcar v- ar tenta ?

Mai vreau să ştiu care este crema voastră de corp preferată?

4 răspunsuri to “Unt de corp cu minerale de la Marea Moartă”

  1. Mihaela Pojogu 5 Aprilie 2013 la 16:40 #

    Stiu ca de la spa sunt multe produse bune, eu am folosit unul singur si era un exfoliant.

    • dianafoc 5 Aprilie 2013 la 16:53 #

      Nu am folosit nici eu multe produse de la Planet Spa, dar aceasta crema este destul de buna si o folosesc cu placere!

  2. buburuza 10 Aprilie 2013 la 13:00 #

    Eu o ador,pielea mea e fericita impreuna cu simtul meu olfactiv ^_^ eu o combin,dupa cum am scris si pe blog cu crema tot de la avon planet spa cu unt de shea si ma inebuneste mirosul delicios 😛 si o tin in frigider iar vara e un deliciu :*

    • dianafoc 10 Aprilie 2013 la 17:56 #

      Hello! Uite ca pe cea cu unt de Shea nu am incercat-o, dar o voi trece pe lista! te pup!

Lasă un răspuns

