Fond de ten Teint Ideal de la Vichy

1 Feb

Salutari!

Saptamana aceasta a fost una plina de activitati pentru mine. Pe langa lupta zilnica impotriva gerului si a nametilor am participat miercuri la o prezentare Vichy unde am  fost pusa in tema cu ultimele produse lansate. Printre acestea s-a numarat si fondul de ten Teint Idéal. Acesta se gaseste deja in farmacii, iar in revistele lunii februarie vor apare inserturi cu mostre ale acestuia pentru a putea fi testat si ulterior eventual cumparat.

VP17610_rec_main

Noul fond de ten promite sa dezvaluie frumusetea si luminozitatea tenului fiind destinat in special tenului normal-mixt, dar este potrivit si pentru pielea sensibila deoarece nu contine parabeni, este hipoalergenic si are SPF 20. De asemenea este singurul fond de ten iluminator vandut in farmacii.

Inovatie Vichy: cu Teint Idéal, lumina este perfect raspandita la suprafata pielii datorita tehnologiei Lumina Lichida, dar si in profunzime datorita Complexului corector care combina vitamina C, vitamina E si un agent revitalizant.

TEHNOLOGIA LUMINA LICHIDA: ajuta lumina sa se raspandeasca pe piele. Formulat dintr-o selectie de particule fine stralucitoare dispersate in lichid, permite distributia uniforma si perfecta a luminii la suprafata pielii.

COMPLEX CORECTOR: 3 ingrediente active care imbunatatesc calitatea pielii si dau stralucire. Vitaminele C si E lupta impotriva agresiunilor externe (UV, poluare). Agentul revitalizant are actiune anti-oxidanta si anti-imbatranire.

Fondul de ten este disponibil in 4 nuante.

DSC_0618

Spre testare am utilizat nuanta 25 care se presupune ca este cea mai des intalnita la majoritatea femeilor. Pentru mine este  o idee cam inchisa  nuanta la prima vedere, insa ulterior se armonizeaza frumos si nu da impresia de masca.

Dupa lungi dezbateri cu mine insami am decis sa fac poze, pentru ca testarea sa fie concludenta. Cei slabi de inima sa sa se fereasca, vor urma poze „naked face”!

DSC_0637

Dupa cum se poate observa, tenul meu este departe, chiar foarte departe de a fi ideal:

– cearcane (din frageda pruncie, nu se datoreaza lipsei de somn, orarului incarcat, problemelor cu rinichii sau altceva. Explicatia este simpla, structura osoasa este cea de vina si am incheiat paranteza lunga)

– imperfectiuni ( zone cu pori dilatati, iritatii, pistrui dobanditi de asta vara, etc.)

– vase usor dilatate (mostenire genetica)

– cam atat ca deja este suficient!

Dupa prima aplicare a fondului de ten, acesta uniformizeaza foarte bine, tenul capata stralucire, fara efect de masca si cu aspect usor mat.

DSC_0655

Am continuat aplicare si in zona ochilor, si chiar daca ulterior un anticearcan este necesar, acest fond de ten acopera bine si zona cearcanelor, acestea fiind mult diminuate.

DSC_0666

In final cu ajutorul fondului de ten Teint Idéal am realizat un machiaj de care sunt multumita. Imi place ca se intinde foarte bine, matifiaza, confera stralucire, luminozitate, nu incarca tenul, nu oxideaza si rezista foarte bine pe fata toata ziua. De asemenea este rezistent la transfer.

DSC_0667

La o cautare pe net, am descoperit pe site-ul italian Vichy faptul ca din gama Teint Idéal mai fac parte si un fond de ten crema, o pudra corectoare si o pudra bronzanta, dar si alte doua produse destinate zonei ochilor. Nu pot spune precis daca acestea se vor lansa si pe piata din Romania, insa daca veti participa la lansarea acestui fond de ten ati putea intreba si acest lucru!

Voi sunteti curioase sa incercati acest fond de ten? Astept cu interes parerile voastre!

Hugs!

25 răspunsuri to “Fond de ten Teint Ideal de la Vichy”

  1. pataki diana 2 Februarie 2014 la 4:03 #

    Foaaarte util review.ul si pozele…mersi mult.il voi testa si eu.abia astept

    • dianafoc 2 Februarie 2014 la 10:07 #

      Ma bucur ca ti-a placut review-ul, sper sa iti placa de asemenea si fondul de ten si sa te impaci bine cu el!

  2. Ioana 2 Februarie 2014 la 17:31 #

    Super! Din prezentarea ta pare un fond de ten foarte bun, iar cum al meu e pe terminate, as fi tentata sa-l încerc. De fapt, am de ales între acesta și Asos Mattitude HD, acesta din urmă fiind mult mai acceptabil ca preț. Ție cum ți se pare fondul de ten Asos?

    • dianafoc 2 Februarie 2014 la 17:50 #

      Hello, ma bucur ca ti-a fost util articolul. Am incercat Astor Mattitude HD, insa nu am fost chiar incantata de el. Mi s-a parut ca nu se potriveste cu tenul meu, ca nu acopera foart bine. In rest stiu ca era usor de intins si nu oxida. Poti sa astepti pana intrii in posesia unor mostre Vichy si poate asa o sa-ti faci o parere in ansamblu despre acest fond de ten. Hugs!

  3. Lorena Lal 6 Februarie 2014 la 13:51 #

    Cat de bine arata tenul tau dupa ce l-ai aplicat! 🙂 Super! Multumim pentru review:*

  4. Camelia Mocanu 1 Martie 2014 la 15:04 #

    Astazi l-am testat si eu, il port de vreo cateva ore(cam 5) si pana acum se comporta foarte bine. Confera luminozitate tenului si diminueaza vizibil liniile fine, inca nu s-a oxidat si este aplicat fara pudra peste, mentionez ce tenul meu este mixt. Imi place !

    • dianafoc 2 Martie 2014 la 1:11 #

      Hello! Ma bucur ca iti place fondul de ten! Si tenul meu este mixt si se comporta foarte bine acest fond de ten pe acest tip de ten. Cred ca pe un ten uscat nu ar face decat sa-l usuce un pic ca tare! Hugs!

  5. Muresan Sorina 31 Martie 2014 la 14:09 #

    Hei, vreau sa mi iau si eu acest fond de ten. Am incercat o monstra insa mi se pare ca are subton roz? Cumva? Adica e o diferenta clara intre decolteu si ten 🙂

    • dianafoc 31 Martie 2014 la 22:40 #

      Salut! Nu stiu exact ce subton are acest fond de ten, insa diferenta poate apare intre ten si gat, astfel ca trebuie intins si in zona gatului pentru a nu apare efectul de masca. Daca il intinzi si pe gat acesta se pierde usor in nuanta tenului si nu am observat vreo diferenta intre nuanta de pe ten si gat si cea de pe decolteu! Am sa ma interesez in privinta subtonului si am sa-ti raspund. Sa fii atenta si la tipul tau de ten, pentru ca nu este foarte potrivit unui ten uscat deoarece il va usca si mai mult! Te pup si te mai astept pe aici cu opinii!

  6. dianafoc 7 Aprilie 2014 la 23:04 #

    Am intrebat reprezentantul Vichy asupra subtonului si mi-a rapsuns ca intr-adevar acesta are subton roz, insa se pare ca este astfel conceput pentru a da mai multa stralucire tenului!

  7. Anonim 25 Aprilie 2014 la 9:42 #

    Dupa parerea mea este cel mai bun fond de ten,eu folosesc VICHI LIFTACTIV FLEXITEINT,ESTE SUPER!

  8. viorica marin 25 Aprilie 2014 la 9:44 #

    Dupa parerea mea este cel mai bun fond de ten,eu folosesc VICHI LIFTACTIV FLEXITEINT,ESTE SUPER!

  9. cris 5 Mai 2014 la 2:20 #

    pe mine una m-a dezamagit extraordonaaar de tare acest fond de ten…incep prin a preciza k are alcool!!!denat sau nu,este extrem de toxic pentru ten,dermatologii kiar recomanda evitarea lui,mai ales pentru ten.plus ca se simte un miros groaznic de parca m-am dat cu spirt pe fata,iar dupa demakiere,tenul meu este extrem de iritat,am observat ca mi-au aparut niste minunatii de… cosulete as putea spune,desi nu am avut probleme pana acum.plus ca nu are o acoperire wow,nu k m-ar deranja pe mn aspectul acesta,din moment ce cautam un fdt lejer,dar ar putea fi un alt minus,pt k dk ai ceva de acoperit,trebuie totisi sa dai vreo 2-3 straturi si cu cat ai mai mult produs pe fata,cu atat pielea ta e mai sufocata.continui prin a va marturisi k dupa 2 ore nasul meu lucea ca un discoball,desi fondul de ten era fixat in prealabil de o pudra translucida.nuanta mi se potriveste mie,dar e un alt capitol discutabil avand in vedere „larga” paleta de culori.nu isi merita banii absolut deloc.nu l-as mai lua nici dk mi l-ar da gratuit.si asta ma repet,din cauza alcoolului,care,kiar daca pe unele din voi nu va deranjeaza,pe termen lung acesta va distruge ekilibrul natural al pielii,si credeti-ma,o sa regretati mai mult decat cateva sute de mii date pe el.

    • dianafoc 5 Mai 2014 la 10:28 #

      Mie mi-a placut acest fond de ten, este ok, poate si din cauza faptului ca am tenul mixt, acest fond de ten nefiind recomandat unui ten uscat si sensibil. Imi pare rau de experienta ta neplacuta si multumesc pentru sfaturi!

  10. cris 5 Mai 2014 la 14:59 #

    da,intr-adevar,fiecare ten reactioneaza altfel chiar dk este vorba despre acelasi fond de ten.Eu am tenul mixt,dar este extraordinar de sensibil si reactioneaza imediat la tot ce nu ii prieste…si pentru cele cu tenul sensibil ca al meu,kiar nu mi se pare ca face altceva decat sa il sensibilizeze si mai tare.daca stii tu ceva despre vreun fond de ten(din categoria dermatocosmetice) care sa nu contina alcool si sa fie lejer,potrivit pentru vara,kiar as avea nevoie de sfatul tau,ca eu una se pare ca nu prea le nimeresc…am auzit ceva de fdt laroche posay-toleriane teint mattifying mousse foundation care se presupune a fi lejer si a rezista la transpiratie si alte minunatii de care avem parte pe parcursul verii.daca l-ai incercat,chiar as dori sa aud parerea ta.te pup

    • dianafoc 5 Mai 2014 la 15:09 #

      Uite bine ca mi-ai zis, am sa fac zilele acestea un review la fondul de ten de la La Roche Posay! Te pup!

  11. veronica 21 Mai 2014 la 18:05 #

    La multi ani cu numele ,,,cu sanatate si multe bucurii

  12. veronica 21 Mai 2014 la 18:07 #


    l

  13. Buburuza cu atitudine 13 Martie 2015 la 11:00 #

    Eu mi-am achizitionat recent (iar) dermablendul (desi il folosesc doar pe zonele cu probleme) si tot de la vichy mi-a placut textura Lifactiv flexiteint(pe care il ador).Insa cu siguranta ca sa-mi intregesc gama o sa-mi achizitionez( la cat de maniaca sunt ) and the Ideal one 😛 :*

    • dianafoc 13 Martie 2015 la 21:48 #

      Hello! Sa stii ca e bun fdt Ideal, mie mi a placut foarte mult. Sa stii ca in curand voi scrie despre un eveniment de make-up marca Vichy care va avea loc in Iasi, iar daca esti interesata de produsele lor de make-up te poti inscrie pentru o sesiune de machiaj. Keep in touch!

  14. Ioana Dumitrache 21 Aprilie 2015 la 13:52 #

    Il folosesc foarte des in ultima vreme, a ajuns sa fie preferatul meu! Te pup, Diana :*

    • dianafoc 21 Aprilie 2015 la 17:58 #

      Buna Ioana, ma bucur ca iti place Ideal Teint, si mie imi place destul de mult, e pe final si trebuie sa imi iau deja altul! Hugs!

  15. Anca 23 Ianuarie 2017 la 17:45 #

    Eu am tenul mixt. Caut un fond de ten bun de ceva timp. Problema la mine este ca, recent mi-au aparut niste cojite pe fata dupa aplicarea fondului de ten la 2-3 h. Acesta este si hidratant? Este ok pentru tenul deshidratat ca al meu ? 😦

Lasă un răspuns

