Life lately #2

26 Oct

Buna!

Uite asa s-a mai dus o saptamana, nici nu stiu cand, insa sunt bucuroasa ca a trecut, pentru ca odata cu ea am scapat si de raceala care m-a chinuit. Schimbarile de temperatura nu prea mi-au priit, astfel ca am fost cuprinsa de tipica raceala de toamna pe care am tratat-o prin odihna, Bixtonim, sucuri de fructe, aspirina si, la final, expectorante.

Cu raceala asta am uitat sa fac poze la lucurile pe care le-am facut pana la jumatatea saptamanii, insa va arat asa in mare saptamana mea.

In Farmaciile Dona inca mai puteti prinde pana la sfarsitul lunii promotiile la dermato-cosmetice. Eu am profitat deja de ele si mi-am luat  gelul de curatare al tenului de la Avene Cleanance. Eu am tenul mixt si mi se potriveste foarte bine mai ales datorita faptului ca nu usuca tenul. Ma gandeam de asemenea sa recumpar si fondul de ten de la La Roche Posay, insa intr-o nuanta mai inchisa, fiind si acesta la un pret super bun, nu?

page1

Toamna aceasta cred ca este toamna pielii atopice, pentru ca am vazut ca multe firme de dermato-cosmetice au lansat tot felul de game destinate acestui tip de piele. Isterie sau nu, cei cu pielea sensibila sau atopica chiar ca nu mai au acum motive sa se planga pentru ca au de unde alege. Am testat si noutatile de la Bioderma si mi s-au parut ok, in special noua apa micelara Hydrabio H2O.

20141022_204318

Aceasta ciocolata a descoperit-o by mistake, intr-un magazin cu „de toate”, cand imi cautam bomboane pentru marturiile de la nunta. Mi-a placut teribil ambalajul a la Suleyman Magnificul, insa gustul este unul banal, oricum am cumparat-o just for fun.

20141024_195325

Nu stiu daca ati incercat pana acum fructele de cactus, insa pe mine nu prea m-au impresionat. Au gust cam fad, mama zicea ca au gust de iarba :))

20141024_212535

Ce vedeti in imaginile de mai jos nu este o mostra de must (anul acesta nu am apucat sa gust din el) ci o portie din noul vin. Mai trebuie sa se lipezeaza si sa „fiarba”, nu este gata inca, dar pare promitator, miroase a struguri si este un pic acru, cum imi place mie.

20141024_213724

Daca sunteti din Iasi si va este pofta de bere, nu ocoliti Bear Zone. Au peste 100 de tipuri de bere, de aia buna, nu Ciucas sau mai stiu eu ce „beutura” acidulata autohtona. Ii gasiti pe Lapusneanu, putin mai greu ce-i drept, insa sa stiti ca seara de seara e mereu plin, iar atmosfera este foarte faina. Ii gasiti si pe Facebook, dar au si un review in articolul de aici.

20141004_205146

Sfarsitul de saptamana l-am petrecut la munte, la cabana nasilor de cununie. Am mancat bunataturi, ne-am plimbat, am observat veveritele care isi faceau provizii in nucii din curte si ne-am bucurat ca ninsoara nu a ajuns la noi inca.

DSC_0690

DSC_0691

DSC_0696

Maine incepe o noua saptamana si va doresc mult spor in toate!

5 răspunsuri to “Life lately #2”

  1. mihaela pojogu 27 Octombrie 2014 la 17:46 #

    Multa sanatate si sa nu mai racesti! Weekendul asta ma duc la bunica si abia atunci o sa gust din vinul nou, curat. pupici

  2. dianafoc 27 Octombrie 2014 la 22:11 #

    Ahhh, ce fain. Ce cel de vin ai? Rosu sau alb?

  3. dianafoc 28 Octombrie 2014 la 20:25 #

    Buna, interesant articol, e funny ca mama ta stie ce gust are „iarba”:)!

  4. Anonim 28 Octombrie 2014 la 20:27 #

    Buna, interesant articol, e funny ca mama ta stie ce gust are „iarba”!

    • dianafoc 28 Octombrie 2014 la 20:49 #

      :)) mai mult ca sigur ca ea se referea la cea autohtona, din parc!

Lasă un răspuns

