Strawberry haul!

13 mart.

Buna tuturor!

Recent am facut prima achizitie mai importanta pe Strawberry. M-a ajutat Miki desigur pentru ca ea este deja fan declarat al site-ului. Va arat cele mai interesante produse cu gandul ca pe viitor sa fac postari separat cu aceste produse.

1. Trusa de machiaj Arezia

Poate pentru multe dintre voi nu este o paleta tentanta, insa pretul a fost foarte redus si nu regret deloc achizitionarea acesteia. Culorile sunt intense, pigmentate, plus ca arata si foarte dragut! 😀

index

DSC_0641

2. Parfum Sean John Unforgivable woman

Este marca lui P. Diddy, cunoscutul rapper din deceniul trecut. Parfumul de asemenea a fost chilipir, iar pe site-urile de specialitate are review-uri bune. Miroase frumos, nu e foarte dulce, mai mult fructat, misterios, dar si sesizabil. O buna alegere!

hbv

DSC_0638

3. Secret concealer by Laura Mercier

Nu stiu voi, dar eu am o mare probleme cu cearcanele, sunt din nastere, datorita osaturii mele speciale. De la 12 ani sunt in cautare anticearcanului perfect si cred ca am vreo 2 asi in maneca pana acum. Corectorul Laurei Mercier face fata, insa mai pe larg va voi povesti intr-un post viitor.

DSC_0620

DSC_0629

Daca v-am facut curiosi nu ratati urmatoarele articole in care va voi povesti mai pe larg de aceste achizitii! Va imbratisez cu drag!

2 răspunsuri to “Strawberry haul!”

  1. mihaela 14 martie 2014 la 12:08 #

    Paleta este colorata si pe gustul meu, parfumul suna bine din descriere si nume, iar cu cearcanele sunt in aceeasi barca. Uneori sunt mai putin vizibile, daca imi acopar cearcanele deja arat a alt om. 😀 ;))
    Sa le porti cu placere.

    • dianafoc 14 martie 2014 la 12:25 #

      Multumesc Mihaela, eu deja nu mai risc sa ies din casa fara anticearcan pentru ca arat obosita desi ma simt exact contrariul!

Lasă un comentariu