Arhiva | 11:32

O infatisare pe deplin Pixi

9 mart.

Salut!

Draga de Miki mi-a facut un cadou deosebit si anume o paleta de rujuri Pixi. Nu sunt foarte familiarizata cu  aceasta firma, insa am inteles ca este una de  buna calitate si foarte apreciata in lumea cosmeticelor.

Paleta are nuante aramii, bronzate, foarte simpatice si curios este faptul ca se potrivesc toate cu tenul meu. Textura este foarte cremoasa, se aplica cu ajutorul unei pensule, iar aspectul final este unul intre ruj si gloss. Rezista pe buze aproape 3 -4 ore, iar dupa acest interval este necesara o reaplicare.

DSC_6173

DSC_6175

DSC_6176

DSC_6174

Pentru ca mi-a placut foarte mult paleta de rujuri Pixi am comandat pe Strawberrynet.com o paleta pentru ochi pentru a-i completa look-ul Pixi. Paleta este destinata unei infatisari foarte naturale, culorile sunt pastelate, nu sunt foarte pigmentate si nici stridente.

DSC_6229

DSC_6232

DSC_6233

Voi ati incercat produsele cosmetice Pixi?