Essence of…

11 Mar

Salut!

Nu prea imi cumpar parfumuri. De cele mai multe ori le primesc. Nu cred ca s-a intamplat sa primesc ceva ce sa nu-mi placa, iar din acest motiv nu am fost nevoita sa ies la vanatoare de arome imbietoare. Insa anul acesta a vrut sa ii fac o surpriza unei persoane dragi si am tot cautat un parfum interesant. Bineinteles  ca nu am dat iama in magazinele de specialitate  pentru ca m-ar fi tras zdravan de guler Miki, dat fiind faptul ca pe Strawberrynet.com gasesti cele mai bune oferte la parfumuri.

Achizitiile mele la capitolul parfumuri se plaseaza in zona marcii United Colors of Benetton. Pentru mine a fost primul blind buy la capitolul de parfumuri, deoarece prefer sa le testez inainte, sa vad cum se comporta pe pielea mea si abia pe urma sa le si cumpar. Nu pot sa spun decat ca am riscat si am castigat. Parfumul Essence of United Colors of Benetton miroase foarte placut, usor citrat, fresh, si rezista destul de mult pe piele.

DSC_6219

DSC_6220

DSC_6222

Sunt constienta ca nu poti recomanda un parfum unei persoane doar pe baza gustului propriu, intrucat diferentele dintre oameni sunt notabile, trebuie tinut cont si de pH, iar ceea ce mie imi place, poate sa nu fie pe placul altcuiva si invers. Totusi pe Fragrantica poti gasi mini-review-uri utile, iar daca  mai multe persoane voteaza pentru un parfum, inseamna ca poate merita incercat.

Inca un mic amanunt: parfumul a costat pe Strawberrynet.com in jur de 30 de lei pentru 30 ml. Cam la jumatate fata de pretul din magazinele de specialitate.

2 răspunsuri to “Essence of…”

  1. coco 11 Martie 2014 la 17:41 #

    pe mine m-ai convins!! il vreau!!!

Lasă un răspuns

