Arhiva | 21:32

Extract de celule proaspete de la Floritene

5 mart.

Hello!

Nu folosesc regulat produse Floritene, insa din cand in cand mai cumpar cate o fiola cu extracte care de care mai simandicoase. Nu pot spune cu mana pe inima ca imi transforma tenul din unul tern, intr-unul luminos si senin, dar parca ma simt eu mai bine, ca incerc tot ce e posibil.

In trecut am incercat fiola cu zmeura si AHA care mi a placut foarte mult, insa acum am sa va vorbesc despre fiolele cu extracte de celule proaspete. Se adreseaza tuturor tipurilor de ten, stimuleaza, favorizeaza, accelereaza regenerarea celulara. Tenul are  un aspect catifelat si stralucitor  fiind totodata atenuat si incetinit procesul de imbatranire.

poza_37_107

DSC_6164

Mod de folosire:

De  preferinta   seara, pe un ten perfect curatat, aplicati cateva picaturi de extracte de celule  proaspete  pe fata, conturul ochilor,gat si decolteu, prin masaje lejere. Efectuati o aplicare la trei zile timp de doua luni sau utilizati de patru ori pe an la schimbarea anotimpurilor, timp de 10-20 de zile.Protejati ochii.

Eu sunt multumita de aceste fiole si am sa incerc cred pana la urma toata gama, pana am sa raman fidela unui anumit sortiment!

Am sa va tin la curent, pe curand!