L’Oreal fixativ Elnett Satin

14 iul.

Salut!

hb

Astăzi am să fac un review al fixativul L’Oreal Elnett Satin. L-am achiziţionat din Belgia, pentru că eram convinsă că nu se găseşte la noi în ţară în supermarketuri, ci doar pe site-urile ce importă cosmetice. Eu am varinta mini, pentru că nu puteam atfel să-l transport pe avion. Nu auzisem până acum de acest fixativ, deşi el încă din anii ’60 există pe piaţă, fiind foarte apreciat. Am găsit şi o descriere oficială pe site-ul românesc L’Oreal, unde putem vedea că există în jur de şase tipuri de fixativ:

  • pentru volum
  • pentru păr vopsit
  • pentru fixare puternică şi străluciri de diamant
  • cu fixare normală
  • cu fixare puternică
  • pentru părul uscat şi degradat

 

Fixativul m-a surprins foarte plăcut, fiind foarte aprope de cele profesionale. Nu încarcă părul! Din acest motiv ai senzaţia că părul nu este fixat şi ai tendinţa să insişti cu aplicare. Total greşit! Părul se fixează de la prima pulverizare, nu este încărcat, se îndepărtează prin periere. Un alt plus este acela că are un parfum foarte elegant, efectiv seamănă cu parfumurile scumpe, sofisticate, nu precum mirosul chimic al fixativelor obişnuite.

Eu am formula cu fixare normală, deşi recunosc faptul că mi s-ar fi potrivit mai bine cel pentru volum.

DSC_0017

DSC_0018

nn

Dacă aţi auzit că se găseşte şi pe meleagurile noastre vă rog să-mi spuneţi, pentru că mai am foarte puţin produs în flacon.

Voi ce părere aveţi de acest fixativ?

4 răspunsuri to “L’Oreal fixativ Elnett Satin”

  1. Ana Panait 15 iulie 2013 la 13:10 #

    Diana, eu cred ca l-am vazut in Kaufland 😀

    • dianafoc 15 iulie 2013 la 17:21 #

      Hmmm, am sa ma uit si eu dupa el atunci tot in supermarketuri, poate chiar il au!mersi de informatie!

  2. Elena 20 septembrie 2013 la 16:21 #

    exista si pe site ul aoro.ro

    • dianafoc 20 septembrie 2013 la 20:01 #

      Am observat si eu Elena, totusi am sa fac o cercetare prin supermarketuri sa vad dc nu gasesc acest fixativ! tu l-ai incercat?

Lasă un comentariu