Kidd(o)ing Cafe

11 Iul

Azi e joi, iar diseară voi fi la concert. Slavă domnului că nu au apus toate evenimetele din Iaşi doar pentru că studenţii sunt în vacanţă. Diseară mă întâlnesc cu câţiva prieteni la Kiddo Cafe pentru a juca un joc, pentru a bea ceva răcoritor, pentru a mai sta la poveşti şi pentru a-l asculta pe Bobo interpetând în manieră proprie 20 de piese Beatles. Nu l-am mai văzut în concert de când a cântat în primăvară cu trupa sa, The Brad Pits.

Auzisem de Kiddo Cafe de mai demult, însă nu avusem ocazia să trec pe acolo, pentru că nu prea e în drumul meu obişnuit de ieşit în oraş, plus că lucrările din zonă mă făceau să evit Copoul pe cât posibil. De ce mi se pare specială cafeneaua Kiddo? Pentru că ai posibilitatea de a încerca board game-uri împreună cu prietenii. Au mai fost serate de board game şi în Cărtureştiul din Palas, dar parcă aici e mai puţin forţată nota.

Mă bucur că a apărut şi în Iaşi conceptul acesta de loc unde vizitatorii se pot relaxa la un pahar de vorbă bună şi la un joc interesant. Sincer eram exasperată de prietenii din capitală care mereu spuneau cât de amuzant e când se duc în acest gen de săli de jocuri, precum Red Goblin, şi încearcă cele mai noi şi populare board game-uri, pe care eu nu le văd decât în magazine. Colecţia mea de board game-uri este încă în proces de acumulare, neavând decât 4: Monopoly, Anti-Monopoly, Activity şi The game of life.

photolvl1_20-beatlesongs_events_posters_91_34591_large

Diseară merg să văd ce joc nou mă va fascina şi mă va face să-mi doresc să-l cumpăr, merg să ascult muzică bună, merg să mă întâlnesc cu prieteni.

Voi ce planuri aveţi pentru weekend?

Update!

Am jucat The game of life, pentru ca noua ni s-a parut putin cam complicat Colonistii din Catan si nu am avut rabdare sa dibuim regulile jocului acolo pe loc.

DSC_0070

DSC_0072

DSC_0074

DSC_0076

DSC_0078

DSC_0079

DSC_0080

Pe urma a urmat concertul pentru care venisem in primul rand. O ora si jumatate de piese Beatles, o muzica fascinanta, interpretata in maniera proprie de Bobo. Mai pe scurt am petrecut cateva ore incantatoare la Kiddo Cafe, unde sper sa revin cat de curand!

DSC_0082

Lasă un răspuns

