Delicii Sud-Americane

17 Iul

Salut!

În excursia din Belgia am întâlnit în Antwerp un magazin cu accente sud-americane, unde se comercializau diferite produse de pe acest meleag îndepărtat. Nu am ratat ocazia şi am făcut mici cumpărături cu tentă gastronomică.

Pentru început am vrut să încerc chipsuri din banane. Aceste chipsuri seamănă foarte mult cu cele din cartofi, fiind bogate în amidon. Bananele folosite sunt cele din genul Plantain, diferite de cele pe care le consumăm în mod constant şi care fac parte din genul Cavendish. Bananele Plantain sunt bogate în amidon, nu pot fi consumate decât după ce sunt gătite, fiind totodată sărace în zaharuri, deci mai puţin dulci.

DSC_0003

Gustul este foarte interesant, iar cumpărarea lor a fost o iniţiativă foarte bună. Mă gândesc dacă se găsesc şi pe la noi acest tip de  gustări!

Din acelaşi magazin am mai cumpărat pastă de guave. Guava este un fruct ce seamănă cu para, are cam acelaşi diametru, coaja fiind verde-gălbuie, iar interiorul este roz. Este foarte bogată în vitamina C,  consumul acesteia aducând multiple beneficii organismului. Din cercetările mele am aflat că se poate cultiva şi pe meleagurile noastre. Nu rezistă pe timp de iarnă, dar copacelul poate fi ţinut în casă sau în grădina de vară.

fructe-exotice-psidium-guajava

Pasta seamănă la consistenţă cu marmelada de prune, are chiar aproximativ şi acelaşi gust. Se poate consuma întinsă pe pâine sau în iaurt!

DSC_0002

DSC_0001

Voi ce exotisme aţi încercat până acum?

surse: in bucataria vesela
kudica

2 răspunsuri to “Delicii Sud-Americane”

  1. Mara Rizea 20 Iulie 2013 la 15:51 #

    Nu prea multe din pacate pentru ca mi-e frica ca nu o sa-mi placa:)) Cred ca mango si avocado cele mai exotice:D Te pup

    • dianafoc 20 Iulie 2013 la 18:44 #

      trebuie sa-ti faci curaj sa incerci toate nebuniile, e mult mai amuzant asa! te pup

Lasă un răspuns

