A day of fun with Miki!

3 apr.

Hello hello!

Azi am petrecut o minunată zi cu Miki, presărată cu de toate, masă în oraş, shopping intensiv, iar la sfârşit ne-am tratat cu o bine meritată îngheţată. Aşadar să o luăm cu începutul. Am stat şi ne-am gândit, şi într-un final am decis să utilizăm voucherele luate de pe Fun Group pentru pizza Quatro Stagione, la restaurantul Casa Gloria. Locaţia am descoperit-o pe Fun Group, şi din imagini mi s-a părut destul de ok restaurantul, foarte glam, cu lounge, cât şi cu loc pentru servit masa. Desigur din fotografii pare mai mult un loc potrivit pentru o petrecere gen nuntă sau botez, dar nu aveam nimic de pierdut dacă mergeam o dată să văd cum e.

De la intare Miki a observat că mocheta de pe scări era cam neîngrijită, iar uşile din sticlă închisa la culoare mai puţin prietenoase, pe principiul „pe afară vopsit gardul şi înăuntru leopardul”. Înăuntru era puţin cam întuneric şi cam frig pentru că sala era mare şi lume puţină înăuntru, tot cu vouchere ca şi noi. Am studiat noi puţin meniul, care mi s-a părut destul de piperat, deşi am obervat că pentru serviciul de catering preţurile sunt aproape la jumătate. Mi-a plăcut servirea, personalul fiind discret şi atent cu tine, cât şi faptul că limonada servită de Miki nu a venit gata preparată, ci tu alegeai câtă apă şi miere să adaugi după gust.

Destul de repede a venit şi pizza, care era mare, dar cu blat subţire si puţin cam uscat, astefel că atât eu, cât şi Miki ne-am cam „accidentat” puţin cu aluatul, care era prea crocant. Prin urmare, puţin probabil să revin la Casa Gloria, nu din pricina servirii sau a locaţiei ci a preţurilor ridicate, ce după opinia mea nu sunt neapărat justificate. Experienţa este stric personală, asta ca să fim înţeleşi.

Pe urmă am mers în Palas cu gândul că ne vom putea bucura şi noi de vreun chilipir luat cu cardul de shopping Glamour. Aiurea! Dacă nu a-ţi auzit de cardul Glamour, pentru că multe din fetele din magazine habar nu aveau, deci consiliere ciu ciu, vine ataşat cu revista de luna aceasta

600269_10151293936566981_988535229_n

Glamour care costă 6 lei, urmând să beneficiaţi de reduceri în următoarele magazine:

– 20% Otter la încălțăminte primăvara-vara
– 25% Marionnaud la achiziții de minim 150 de lei
– 20% Aldo încălțăminte primăvăra-vară
– Pandora – la cumpărarea a 2 produse, primești unul gratuit
– 20% Cropp – colecția primavara-vara
– 20% la produse selecționate la Douglas
– 30% la toate produsele Oxette
– 25% la produsele exclusive Sephora
– 20% la toata gama Mineralium Dead Sea achiziționate de pe site
– 20% Humanic articole pentru femei
– 20% Benvenuti colecția prim.-vara femei+bărbați
– 25% la toate produsele New Yorker
– 30% la produse selectionate Kendra și B&B collection
– 20% produse selecționate Splend’or și Be in time
– 30% colecția prim.-vara Tom Tailor
– 30% colectia prim.-vara Lee Cooper
– 10% colecții noi din secțiunea fashion la stilago
Sensiblu – 30% la Apivita-Boots-Melvita-L’Occitane si Biosilk
– 20% colectia primavara-vara Reserved
– 25 de lei reducere la cumpărături de minim 70 de lei la Yves Rocher
– 25% la produse Dr.Organic la Centrofarm și Plafar
– 25% la produse selecționate Bata

Magazinele care mă interesau pe mine erau cele de mai sus colorate în roşu. Pe lista mea era o pudră de faţă, care acum e pe terminate şi trebuie neapărat înlocuită. În B&B la promoţie era parcă cel mai elocvent Seventeen-ul, dar cu tot cu reducere mi se parea cam mult să dau 40 de lei pe o pudră, în Sephora aceeaşi poveste, în Douglas nu mai spun că aveau la promoţie doar ce doreau ei, adică nimic interesant pentru mine, iar până în Sensiblu nu am mai ajuns pentru că eram prea dezamăgită de încercarea mea eşuată de a folosi cardul. Până la urmă Miki m-a iluminat şi pe mine cu privire la card: acum e sezon mort pentru shopping, iar situaţia e win-win atât pentru revistă care vinde mai mult, cât şi pentru magazine care speră la mai mulţi cumpărători.

Oricum de cumpărat tot am cumpărat ceva că doar nu plec cu mâna goală din mall. În HM încă mai au reduceri, şi stocurile sunt reînviate constant, astfel că mi-am luat două cămăşi simpatice, uşor retro, din material foarte plăcut şi uşor la doar 20 de lei, fiind reduse de la 130 de lei parcă. Afacere nu? Plus că au reducere şi la articolele intime, deci zic să vă faceţi drum pe acolo zilele astea.

DSC_0349

DSC_0350

Din Douglas am luat la reducere produse de la Essence: o ojă la 5.6 lei, un fard de pleoape la 5 lei şi un creion de buze la 6 lei. Produsele aflate la reducere se află vizavi de casa de marcat şi nu la standul tradiţional Essence.

DSC_0354

DSC_0345

Cam asta ar fi aventura de marţi după-amiază, fără ceasuri rele, doar cu timp bine petrecut.

Din tot ce am relatat sunteţi liberi să mă întrebaţi orice! Vă salut!

5 răspunsuri to “A day of fun with Miki!”

  1. Ioana Rosu 3 aprilie 2013 la 10:58 #

    Ce dragute sunt camasutele , cred ca imi fac si eu drum prim H&M:) sa le porti cu placere

    • dianafoc 3 aprilie 2013 la 11:03 #

      Mersi, neaparat trebuie sa mergi in HM, sigur vei gasi lucruri pe placul tau, mai ale reduse! hugs!

  2. Mihaela Pojogu 3 aprilie 2013 la 15:15 #

    pacat ca nu e si prin Galati.. h&m-ul
    Sa le folosesti cu placere, azi mi-am petrecut ziua in pat 🙂

    • dianafoc 3 aprilie 2013 la 20:42 #

      Ma bucur ca ti au placut camasile, sunt dragute si avantajoase ca pret, in rest iti doresc odihna placuta si cat mai multa leneveala!

  3. miki 3 aprilie 2013 la 20:50 #

    Si mie mi-a facut mare placere iesirea noastra :*

Lasă un comentariu