Balsam de păr Balea Oil repair

2 Apr

Salutări dragilor!

Mai demult într-o postare vă prezentam unul dintre şampoanele mele preferate şi anume cel pentru volum de la Balea cumpărat de la DM.
Astăzi am reuşit să fac un post pentru balsamul Oil repair tot de la această firmă. Am avut şi şamponul din această gamă însă nu prea m-am împăcat cu aceasta,deoarece  îmi lăsa părul puţin încărcat şi greu de descurcat. Balsamul l-am cumpărat după ce am văzut review-ul lui Nena, fiind convinsă că va avea rezultate bune şi nu m-am înşelat în privinţa lui.

Să vedem ce zic ei!
Balsamul Balea Oil repair conferă părului:

  • Ingrijire intensivă
  • Recunoaşte şi repară părul degradat. Sigilează impotriva dăunării. pentru păr degradat şi deteriorat
  • Fără silicon
  • Cu Glee Royal şi micro-proteine cu efect antistatic
  • Pentru o pieptănare mai uşoară
  • Pentru repararea în profunzime a structurii părului

Produsul este fabricat în Elveţia.

DSC_0330

Ingrediente:

  • Apă
  • Glicerină – oferă efect emolient
  • Alcool cetistearilic –  agent de emulsionare şi opacifiant
  • Isopropil palmitat – agent de îngroşare, agent antistatic
  • Behentrimonium chloride – efect antistatic, reface structura părului, efect de catifelare
  • Ulei de Argan
  • Parfum
  • Vitamina B5
  • Isopropyl alcohol – solvent
  • benzoat de sodiu –  conservant
  • Proteină din grâu
  • Potasium sorbate – conservant
  • Acid citric –  reglator de pH

În opinia mea este un balsam bun, ingredientele sunt justificate, nu sunt dăunătoare, îşi au rostul în compoziţie. Gramajul este generos de 200 ml, miroase foarte frumos, este uşor de aplicat, iar preţul de doar 8 lei îl încadrează în favoritele mele.

Voi sunteţi tentate să-l încercaţi?

6 răspunsuri to “Balsam de păr Balea Oil repair”

  1. maria 2 Aprilie 2013 la 15:47 #

    si pe unde il gasim

    • dianafoc 2 Aprilie 2013 la 21:00 #

      Salut! Am actualizat articolul si am pus link-ul magazinul DM, pe site găsesti locatiile magazinelor, care se gasesc in general in toata tara, mai putin regiunea Moldovei din pacate. Sper sa ai noroc sa ai unul aproape

  2. Mihaela Pojogu 2 Aprilie 2013 la 16:46 #

    Pare ok, la ingrediente insa parfumul ala putea sa aiba un loc mult mai codas. Pretul e foarte bun. 🙂

    • dianafoc 2 Aprilie 2013 la 21:03 #

      Salut! Să stii că este un produs bun, fără ingrediente dubioase, fabricat într-o ţară europeană la un preţ foarte decent. Dacă îl vei încerca să-mi spui dacă ţi-a plăcut!

  3. Nicoleta Alexandra 4 Aprilie 2013 la 18:01 #

    Si eu il folosesc si imi place tare mult 😀

    • dianafoc 4 Aprilie 2013 la 19:03 #

      Ma bucur ca iti place si tie, sa il folosesti cu drag!

Lasă un răspuns

