Bourjois „Reveille moi!”

4 Apr

Bună tuturor!

Astăzi revin cu un nou review la un gel de duş cumpărat din DM la o super promoţie. A costat aproximativ 6 lei. De obicei sunt fidelă gelurilor de duş de la Yves Rocher cu care mă împac cel mai bine, însă nu refuz niciodată ocazia de a încerca ceva noi, inedit.

Acest gel de duş se doreşte a fi ca un ceas deşteptător, să te pună în mişcare de la primele arome, adică să te pregătească pentru o zi cu chef nebun de viaţă. Ambalajul este drăguţ, feminin, ca toate produsele Bourjois de altfel, mirosul este fructat, iar culoare portocalie (puţin cam prea artificială după gustul meu).

DSC_0121

DSC_0123

Să trecem acum puţin şi la verificat ingredientele:

  • Apă
  • Sodium lauril sulfat – surfactant.
  • Glicerină – umectant, hidratant şi catifelant al pielii.
  • Cocamidopropil betaina – surfactant.
  • Acid citric – are rol de conservant şi astringent natural, echilibrează nivelul pH-ului din piele.
  • Clorură de sodiu – antiseptic şi ca hidratant.
  • Cocoamide Mea – formator de spumă şi stabilizator al acesteia-
  • Parfum
  • Benzoat de sodiu – conservant.
  • Sucrose cocoate – curăţă pielea protejând bariera sa naturală de protecţie.
  • Disodium Cocoamphodiacetate – agent de curăţare a pielii.
  • Limonene –  conferă mirosul de portocale
  • Glycol distearate – surfactant, emulsificator, agent opacifiant.
  • Ceteareth 60 myristyl glycol – surfactanţi
  • Apă de portocale
  • Apă de grapefruit
  • Laureth-4 – surfactant
  • Panthenol-  adica vitamina B5
  • Polyquartenium 10 – emolient
  • linalool – miros specific
  • polysorbate 20 – emulsificator
  • acid lactic- reglator de pH
  • Extract de Lycium barbarum-  extract de cătină de garduri, are efect antioxidant
  • Coloranţi
  • Acetat de sodiu –  conservant
  • Isopropyl acetate –  solvent
  • Potassium sorbate –  conservant

După cum aţi putut remarca şi voi are ingrediente prietenoase cu organismul şi este un produs simpatic de folosit la un pret foarte bun!
Voi aţi incercat gelurile de duş Bourjois? Ce părere aveţi despre ele?

2 răspunsuri to “Bourjois „Reveille moi!””

  1. Nena 4 Aprilie 2013 la 21:40 #

    Ahh vazusem si eu promotia si acum imi pare rau ca n-am profitat de ea. Din pacate mi-am interzis sa mai cumpar produse pana nu folosesc din cele vechi 😦

    • dianafoc 4 Aprilie 2013 la 22:32 #

      Stiu la ce te referi, am inceput si eu sa fac adevarate colectii, dar cel mai bine e sa termini si pe urma sa mai cumperi lucruri noi! hugs

Lasă un răspuns

