Chilipiruri de la Lidl

21 Ian

Salut!

Stiti cum e atunci cand intrii intr-un magazin pentru o punga de seminte si ajungi sa iesi cu o punga plina cu de toate. Aseara aceasta operatiune a fost insa justificata. Sincer nu ma asteptam sa vad atat de multe produse interesante la Lidl la preturi de 5-10 lei, insa se pare ca totusi incearca cei din magazin sa scape de marfa nevanduta.

Asadar am plecat aseara din magazin cu un sutien la 5 lei, facut special sa fie purtat la tinutele care impun lipsa bretelelor din decor. Sutienul este de calitate, se aseaza frumos si sper sa imi  fie si util.

DSC_0609

DSC_0607

De asemenea mi-a facut cu ochiul aceasta bustiera conceputa pentru sport. Eu am sa o utilizez pentru drumetii, deoarece lasa pielea sa respire mai bine, e comoda si atenueaza socurile. A costat doar 10 lei.

DSC_0611

DSC_0612

A gasit si sotul meu ceva interesant pentru el, o pereche de sosete pentru drumetie care sustin gleznele si amortizeaza socurile. Au costat si acestea 5 lei.

DSC_0615

DSC_0613

Cred ca am sa mai trec si azi prin Lidl, sa vad, poate mi-a scapat ceva. Voua cum vi se par aceste reduceri? Chilipir sau nu?

4 răspunsuri to “Chilipiruri de la Lidl”

  1. miki 21 Ianuarie 2014 la 10:54 #

    Trebuie sa fac si eu o vizita la Lidl 🙂

    • dianafoc 21 Ianuarie 2014 la 22:28 #

      Eu a fost la cel din Canta, in tatarasi nu aveau nimic! Dubios!

  2. Ioana 21 Ianuarie 2014 la 17:08 #

    Interesante achizitii! Sa le purtati sanatosi 😀

Lasă un răspuns

