Nail art # 6: Decoratiuni pentru unghii de la Melkior

26 Iul

12545222

Hello! Azi va invit sa vedeti un nou tip de manichiura pe care l-am incercat cumparand accesorii pentru unghii de la Melkior. Mi-a placut foarte mult rezultatul, este foarte usor de obtinut, iar efectul estetic este garantat. Puteti uita de vizitele la salon, deoarece puteti obtine o manichiura foarte frumoasa si profesionista chiar acasa!


Imi place foarte mult site-ul Melkior, mereu gasesti lucruri interesante de cumparat, iar produsele sunt profesionale, fara indoiala. Mai mult de atat transportul este gratuit la orice comanda, iar acesta este un motiv in plus pentru a realiza o sesiune de shopping la ei.

Va prezint asadar un fel de manichiura care mi-a placut foarte mult si care este de asemenea foarte usor de realizat. Am cumparat de data aceasta nail stickers pe baza de apa, care adera mult mai frumos de unghie, sunt mai rezistente, nu se cojesc si se inlatura cu dizolvant normal pentru unghii.

12545

Am folosit:

  • Melkior Nail Stickers pe baza de apa
  • Gratiae ulei pentru cuticule
  • Shinissime finish gel de la L’Oreal
  • oja She bunny de la Aura, pe care o puteti gasi la magazinele DM

1252

Oja She Bunny de la Aura este foarte frumoasa si foarte rezistenta, o am de mult timp si pot sa spun ca nu s-a uscat, este calitativa si are un pret destul de bun. In ceea ce priveste stickerele, au un sistem de aplicare putin ciudat, lucru care din pacate nu este specificat pe ambalaj. Asadar, modelele se decupeaza si pe urma se introduc in putin apa. Modelul de indeparteaza de pe suport cu o penseta sau cu un bat de bambus, orice va este mai la indemana, dupa care se aplica pe unghie. Cel mai bine este ca oja sa fie bine uscata, deoarece modelul floral, dupa ce este indepartat de pe suportul sau poate avea apa in exces ce se indeparteaza dupa ce aceta este fixat pe unghie cu un servetel uscat.

DSC_0219

Veti observa ca modelul ales se va fixa foarte bine pe unghie, atat de bine incat va parea ca aveti o pictura in miniatura. Pentru o mai buna fixare puteti veni cu un strat de top coat care va fixa si va sigila modelul pe manichiura. Dupa cum v-am mai spus, modelul rezista atat timp cat rezista oja pe unghie, nu se cojeste si nici nu are un aspect ieftin ci dimpotriva.

22545

Sunt foarte incantata de aceste modele de manichiura, mi-am luat destul de multe, astfel ca abia astept sa va surprind cu noi modele si idei pentru manichiura. Mi se pare ca arata destul de bine pe unghii, nu ai spune ca este doar un sticker, astfel ca poti obtine rezultate spectaculoase chiar la tine acasa, fara a investi foarte multi bani la salon. 

Voi ce spuneti, ati incercat vreodata astfel de nail stickers? V-ar interesa?

2 răspunsuri to “Nail art # 6: Decoratiuni pentru unghii de la Melkior”

  1. Foarte frumoasa mani!

Lasă un răspuns

