Produse consumate #5

14 Iul

empties-aprilie

Buna! Uite ca iar am reusit sa mai consum din produse si sunt foarte mandra de acest lucru. Postarea de azi este mai scurta, nu am adunat foarte multe produse, insa nici nu le mai tin prin casa aiurea, doar pentru a fi mai multe, conteaza ca am reusit sa le folosesc, nu?


In aceasta runda am avut si produse pe care abia astepta sa le termin, dar si unele dupa care imi pare rau, pentru ca ori nu se mai gasesc pe piata, ori sunt in editie limitata, ceea ce imi ingreuneaza procurarea lor.

empties-aprl

  • Roll on Mitchum Advanced Control: Este unul dintre produsele dupa care s-a plans mult ca nu se mai gaseste. Eu il folosesc in special vara, deoarece nu-mi plac roll on-urile prea mult. L-am terminat, a fost ok, insa prefer in continuare genul de deodorant/antiperspirant sub forma de spray cu pulverizator (nu sub presiune).
  • Pantene Deep Moisture Souffle: L-am urat din tot sufletul. A fost o cumparatura din impuls, relizata in Auchan, la maretul raft pentru produse de ingrijire a parului. Pentru ca aprea foarte interesant l-am pus in cos. L-am folosit o perioada, dupa care l-am abandonat, iar acum il ultima perioada m-am sfortat sa il termin. Are textura de frisca la tub, se aplica pe parul ud sau uscat si este destinat parului uscat/aspru pentru un plus de hidratare. Mie imi facea parul greu de descurcat, putin imbacsit si nu pot spune ca mi-a adus beneficii, deci nu o sa-l recumpar.

empties-apr

 

  • L’Occitane Green Tea Body Lotion: Mi-a placut foarte mult aceasta lotiune, insa mi-a placut si mai mult pretul. A costat doar 29 lei, redusa fiind de la 100. La pret intreg nu stiu daca as fi luat-o. E ok, intra rapid in piele, insa nu o hidrateaza foarte bine. Mirosul de asemenea se estompeaza foarte repede. Daca o voi mai gasi la reducere o voi lua, daca nu, nu.
  • Cien Mango-Papaya Foaming Bath Salts: La recomandarea lui Miki am incercat si asa ceva. Eram obisnuita cu sarea de baie obisnuita, adica ce nu facea nimic in mod deosebit, iar din aceasta cauza nici nu o mai foloseam. De aceasta data insa mi-a placut foarte mult, atat mirosul, cat si textura, uleiurile volatile din compozitie. O recomand daca o mai gasiti!

Cam acestea sunt produsele consumate in ultima vreme. Daca v-au placut unele, daca sunteti interesate de altele sau daca le-ati folosit si voi, va astept comentariile cu drag!

Pe curand!

2 răspunsuri to “Produse consumate #5”

  1. souflee-ul de la Pantene l-am avut si eu! si am si 2 deo de la mitchum, sunt fara parfum, si mi se pare ca-mi cam usuca zona axiala.

    • dianafoc 27 Iulie 2015 la 23:16 #

      Eu prostia de la Pantene nu o mai recumpar ever, iar deo de la Mitchum, chiar daca sunt bune nu mai foloses deoarece nu-mi plac roll on-urile.

Lasă un răspuns

