Nail art # 5: Melkior nail stickers

10 Iul

manichiura melkior

Buna! Destul de recent am descoperit produsele Melkior, pentru ca am vazut pe un blog pe care il urmaresc des ca ar fi destul de bune, asa ca am decis sa le acord si lor o sansa. Mi-am comandat produse pentru ochi, pentru fata, insa in acest articol am sa va povestesc in special despre accesoriile pentru manichiura.

Sper sa va placa si sa va inspire!


Prima oara am incercat produsele Melkior la nunta, mai specific oja folosita a fost de la aceasta firma si am fost destul de incantata de rezultat, mai ales ca manichiura a durat destul de mult, spre o saptamana si mai bine. Desi stiam ca sunt produse bune cele de la Melkior, traiam cu impresia ca sunt produse exclusiv de salon, deoarece nu le intalnisem in parfumeriile obisnuite.

Recent insa am aflat ca au site si ca aveau transportul gratuit pentru orice comanda, asa ca mi-am luat mai multe lucruri, printre care si mai multe seturi de accesorii pentru manichiura, pentru ca imi place sa mai scot din anonimat unghiile cu cate un mic detaliu.

melkior nail stickers

melkior nail stickers

Pentru manichiura de azi am folosit:

  • Shinissime Gel L’Oreal pentru a fixa manichiura si pentru stralucire;
  • Jorge de la Garza oja nuanta 50;
  • Stickere pentru unghii Melkior.

Dupa realizarea manichiurii folosind oja si top coat-ul, dupa ce aceasta se usuca foarte bine putem sa ne concentram asupra aplicarii decoratiunilor pentru unghii. Acestea se aplica foarte usor indepartandu-le de pe suportul pe care se afla, fie folosind o penseta, fie un bat de bambus, fie o forfecuta, orice ne este la indemana.

melkior-nails

melkior-nails

Se aplica pe unghii un modul in care il dorim noi, nu exista reguli in acest aspect, ci totul tine stric de imaginatia noastra! Dupa cum puteti vedea puteti alege dintr-o gama larga de variante, atat pentru ojele mai deschise la culoare, cat si pentru cele mai inchise la culore. Constrastele pe care le putem realiza ne vor defini manichiura si look-ul.

flower-nails-melkior

flower-nails-melkior

De obicei modelele florale sunt cele mai cautate si cele mai folosite pentru a ne decora unghiile, insa sa stiti ca am sa va surprind pe viitor si cu alte variante de nail stickere, pentru ca gama Melkior ne ofera multe astfel de variante. Sa stiti ca un set de astfel de decoratiuni nu este foarte scump, pana in maxim 10 lei.

flower-nails

flower-nails

Sper va v-a placut manichiura de astazi si sa-mi spuneti cum ati combina aceste nail stickere sau daca obisnuiti sa folositi astfel de produse!

Astept comentariile voastre aici pe blog!

Lasă un răspuns

