Life lately # 10

22 Iun

201221

Buna! Nu am mai adauga un articol Life lately de mai bine de o luna. S-a adunat destul material, astfel ca sper ca o sa vi se para interesant. Sper sa apuc sa scriu mai des, insa intre timp va las cu articolul!


cutie-metalica-vichy

cutie-metalica-vichy

Am primit cadou aceasta cutie cu bunatati Vichy! Din ea nu am pastrat decat apa termala si mini-crema Aqualia Thermal, fiind singurele care mi se potrivesc. Apa termala este o binecuvantare intreaga vara, deoarece racoreste in mod natural si in orice moment al zilei. Unde mai pui ca e si foarte mica, incape in orice poseta si nici pretul nu este de speriat!

contour parfait

contour parfait

Daca tot am inceput cu cosmeticele, voi continua tot cu ele. Cautam un creion de buze si l-am gasit pe acesta de la L’Oreal la reducere in DM, costand doar 15 lei. Este cremos, insa cu o nuanta mai deschis decat culoarea naturala a buzelor mele, astfel ca il folosesc doar la rujurile deschise. Este nuanta 668 Rose Vintage.

melkior

melkior

Am vazut pe un blog pe care il urmaresc ca cei de la Melkior ofereau transport gratuit la orice comanda, asa ca am decis sa incerc si eu produsele de la ei. Sunt ok, imi place tusul de ochi, este rezistent, desi varful se toceste cam repede. E ok si rimelul, desi imi place mult mai mult cel de la Yves Rocher. Cele mai fun produse mi se par oricum accesoriile pentru unghii, care sunt foarte usor de folosit, rezista mult si dau un look foarte frumos manichiurii.

ysl eye makeup

ysl eye makeup

Miki s-a intors cu noutati din vacanta sa in Grecia si mi-a adus si mie o revista cu cadou. Cum cadourile la revistele lor sunt foarte interesante, acesta care mi-a revenit mie mi s-a parut foarte fain. Imi place atat rimelul cat si demachiantul bifazic pentru ochi!

live in love

live in love

Deci aceasta crema de corp este preferata mea din tot universul. Si nu glumesc pentru ca am incercat foarte multe, si de supermarket, si bio si dermatocosmetice, you name it! Insa aceasta crema Oscar de la Renta Live in Love este pur si simplu geniala. Mai intati prin faptul ca miroase extraodinar, este o aroma fresh, nu este apasatoare, insa cea mai mare calitate este aceea ca aroma rezista pe piele foarte mult timp. Un alt plus este textura satinata, cremoasa si fina care se absoarbe foarte repede in piele. Nu o mai laud ca va obosesc, insa daca doriti sa o achizitionati, eu am luat-o de la site-ul Stilisimo.ro si a costat in jur de 30 si ceva de lei. A fost prima oara cand am comandat de pe acest site, insa am fost placut surprinsa de preturi, de interfata site-ului si mai ales de promtitudinea comenzii si a seriozitatii. Cred ca am sa mai comand de la ei, pentru ca am vazut ca au multe produse interesante, asadar ii recomand!

sosete haioase new look

sosete haioase new look

Haideti ca sunt haioase, nu? Eu am facut o pasiune pentru sosetele colorate, haioase si cu animalute de la New Look. Insa cum firma pleaca din tara, adica ciao ciao New Look, am profitat de ocazie si mi-am luat cat de multe sosete am putut. Sper sa le am o perioada, caci altfel o sa mai comand de la ei, daca au shipping in RO.

placinta cu spanac

placinta cu spanac

Placinta cu spanac? Desigur! Pacat ca nu mai este spanac proaspat in piete, insa a trecut demult vremea lui. Puteti prepara insa cu spanacul din supermarket, e ok si el, chiar daca e mai mic decat cel de primavara! Placinta cu spanac este una dintre minunatiile pe care le pregatesc primavara si vara si  va recomad si voua sa o incercati!

prezentare vichy

prezentare vichy

Prezentarile de dermatocosmetice sunt o constanta in viata mea, sunt foarte interesante si mereu aflu lucuri care ma ajuta atat personal, cat si in meserie! Catalogul mai-august Vichy este plin de noutati si noi lansari. Puteti vedea gama completa pe site-ul lor oficial sau in farmacii.

carte-bucate-libris

carte-bucate-libris

Cred ca v-am mai spus cat de mult imi place Libris.ro si ca doar de acolo imi fac cumparaturile, nu? Am profitat si acum de o megareducere: 9 lei in loc de 60 pentru o super-carte de bucate! Abia astept sa prepar bunatatile de acolo!

ok mag

ok mag

Inchei cu revista vietii mele OK! Nu cred ca am sa mai cumpar decat ocazional alte reviste, pentru ca in ea gasesc cam tot ce vreau, fara vulgaritati, fara rautati, fara articole plictisitoare. Am facut greseala sa iau un Elle vara aceasta pentru ca traiam eu cu impresia ca era candva misto. Mare greseala, e plina de clisee, banalitati, moda indoielnica! Raman fidela revistei mele de suflet, care e chiar OK!

Astept impresiile si comentariile voastre pe blog sau pe Facebook!

Lasă un răspuns

