Proiect #1: Tricou dantelat

9 Iun

dys tricou 1

Buna! Nu prea obisnuiesc sa fac singura prea multe proiecte, fie pentru casa, fie pentru garderoba, de obicei din comoditate, alteori din lipsa timpului si a energiei. De fapt este vorba de putina mobilizare. Totusi in minivacanta de Paste am reusit sa transform un tricou. Cum? Vedeti mai jos!


Revistele de moda imi plac si nu prea. Uneori abunda de informatii inutile, dar uneori iti pot capta atentia cu cateva informatii pretioase. In martie mi-am cumparat revista Marie Claire, pentru ca avea cadou o mini-crema Ivatherm, care nu m-a dat pe spate, dar asta e alta poveste. Oricum, rasfoind  revista mi-a sarit in ochi o imagine destul de familiara, si anume aceea a unui tricou in dungi albe si negre. Aveam doua in garderoba, unul de la Mango, care imi place foarte mult si pe care il am de cativa ani si unul cumparat vara trecuta de la Stradivarius, care nu-mi mai placeam cum se aseza. 

DSC_0212

Dupa cum puteti vedea, tricoul din revista are niste detalii din dantela, care il scot din anonimat, in oarecare masura.  Mi-a placut foarte mult ideea si am zis sa o aplic si asupra tricoului care nu mai era pe gustul meu. Nu a trebuit decat sa ma duc la mercerie si sa aleg cu grija un metraj de dantela care sa se potriveasca. Mi-ar fi placut sa gasesc o dantela care sa fie mai lata, ca in poza, insa singurele modele pe care le aveau erau foarte grosolane, din bumbac cu firul gros, care numai la dantela nu duceau cu gandul. Am reusit totusi sa gasesc, la o latime mai mica, un fel de dantela mai fina.

stradivarius

Asa arata tricoul cu pricina, inainte de makeover. Mi-am luat 2 metri de dantela, si trebuie sa recunosc ca am exagerat putin. Cred ca ma descurcam si cu 1 metru. In final dantela m-a costat 7 lei. De la mercerie, am mers la croitor, care cu doar 5 lei mi-a terminat tricoul intr-o zi. Sunt destul de incantata de rezultat, dar mai ales de faptul ca m-am mobilizat sa termin acest proiect pe care il aveam in minte de cand am vazut revista.

dys tricou

Acesta este rezultatul final, stiu ca nu pare o mare diferenta, insa eu zic ca se aproprie destul de mult de tricoul luat drept model, si are oricum o alta infatisare, diferita de cea a unui tricou banal, nu?

 Sper sa va inspire si pe voi acest articol sa va redefiniti si reganditi garderoba, si as vrea sa imi dati si voi idei creative pe care le-ati pus in practica.

Pe curand!

Un răspuns to “Proiect #1: Tricou dantelat”

  1. as incerca si eu, dar pe un tricou alb.

Lasă un răspuns

