Produse consumate #4

13 Mai

produse-consumate

Salut din nou! Cosmeticele, fie ca le consumam mai greu, sau pur si simplu am uitat de ele, nu trebuie sa stea in trusa noastra de cosmetice mai mult de 6-9 sau maxim 12 luni. Este bine sa ne mobilizam si sa aruncam produsele invehite, deteriorate sau pe care nu le mai folosim. Este mult mai sanatos pentru noi sa utilizam produse in termen de garantie, de calitate, chiar daca sunt mai putine. Daca vreti sa vedeti ce am mai consumat in ultima vreme, sa invit sa vedeti mai jos!


Cum a venit primavara m-am incumetat si eu si am mai aruncat din produsele pe care le-am consumat, dar si pe cele care au expirat si nu le mai utilizez.

produse-consumate-5

  • Trusa de farduri Pixi: Am cumparat-o de pe Strawberry.net, cand inca se putea comanda fara a plati transportul. Mi-a placut, insa nu am putut sa o consum pe toata, deoarece culorile nu erau asa de pigmentate pe cat mi-am dorit. Un review al acesteia il puteti gasi aici.
  • Gel de sprancene de la Astor: A fost cred singurul gel de sprancene care mi-a placut cu adevarat pentru ca le fixa fara a avea un look articifial. Il recomand! Puteti gasi review aici.
  • Balsam de buze Sierra Bees: Este un balsam de buze foarte hidratant, insa si cel mai natural pe care l-am folosit pana acum. Are numai ingrediente naturale, insa partea pai putin buna este aceea ca nu se gaseste la noi in tara si trebuie comandat tocmai de pe Ebay. Il recomand!
  • Blush Cutex: L-a comandat mai demult si nu prea l-am folosit deoarece are o nuanta destul de puternica. Dupa cum se vede l-am aruncat, desi nu este folosit mai deloc, insa il am de peste una an si nu avea rost sa raman la infinit in geanta cu cosmetice, daca nu este utilizat.

produse-cosumate-4

  • Fond de ten Max Factor Facefinity: Este probabil unul dintre fondurile mele de ten preferate, il foloses de multi ani si il cumpar constant. Are un finish mat, acopera foarte bine si rezista pe ten cel putin 8 ore. Nuantele sunt diversificate si sunt convinsa ca fiecare persoana poate gasi exact nuanta care i se potriveste.
  • Apa micelara Vichy: A fost o apa micelara destul de buna, eu am prins-o in promotia cu 200 ml cadou. Formatul acesteia s-a schimbat din aceasta primavara, intreaga gama Purite Thermale a fost regandita, i s-au adaugat produse noi si au ambalajul schimbat. Asadar nu o sa mai regasiti produsele din gama Purete Thermale in forma cu care v-ati obisnuit, insa sa stiti ca ele nu s-au modificat substantial, ci au ramas aceleasi, doar cu ambalaje noi.
  • Anticearcan Garnier: Acest roll-on cu efect de estompare al cearcanelor mi-a fost facut cadou de Miki. L-am utilizat si mi-a placut efectul de racorire si de camuflare al cearcanelor. Il puteti incerca daca aveti ochii obositi.

Ca de obicei sper ca v-a fost util articolul si daca aveti intrebari despre produsele de mai sus sa nu ezitati sa ma intrebati intr-un comentariu. Pe curand!

2 răspunsuri to “Produse consumate #4”

  1. Mi-ai adus aminte de balsamul de buze de la Siera Bees, o sa il caut sa vad unde oare l-am lasat.

Lasă un răspuns

