Produse consumate #3

1 Mai

produse-consumate-3

Buna! Produsele consumate din ultima perioada nu sunt chiar atat de multe, insa tin sa spun ca pe unele dintre ele ma bucur ca le-am terminat, deoarece le aveam de foarte mult timp si pur si simplu nu le aruncam, deoarece ma tot pacaleam ca o sa le folosesc la un moment dat. Sa vedem ce produse am consumat in ultima vreme!


Va sfatuiesc sa nu incercati sa tineti produse care nu va plac in dulap doar in speranta ca la un moment dat va veti indragosti de ele. Le puteti da prietenelor, persoanelor din familie, carora poate li se potrivesc! Credeti-ma ca este o mare eliberare sa scapati de produsele pe care nu le folositi, deoarece va puteti concentra pe folosirea celor care va aduc beneficii. Un alt sfat pe care vi-l dau este acela sa nu mai cumparati din impuls sau macar sa asteptati pana se consuma un produs, inainte sa luati unul de acelasi fel.

empties#4

empties#4

  • Ser de fata Rosaliac de la La Roche Posay:  Sincer nu prea mi-a placut acest ser, ca textura ma refer. Eu am un punct cu vase dilatate pe fata, insa incerc sa nu ii dau prea mare importanta, pentru ca oricum nu prea am  ce sa-i fac. Pentru persoanele ce sufera de pete de roseata tranzitorii, cauzate de caldura, emotii etc. este posibil ca aceast ser  sa calmeze si sa ajute la amelioarea disconfortului. Mie nu prea mi-a placut, ca textura ma refer si sunt rezervata in a-l recomanda.
  • Gel de maini antibacterian L’Occitane: L-am cumparat tot in perioada reducerilor. L-am folosit destul de rar, nu prea ii vad rostul, nu prea imi mai plac acest tip de geluri, deoarece sunt lipicioase pe maini. Pentru cine foloseste cest tip de produse il recomand pe acesta, are un miros frumos de lavanda si hidrateaza in oarecare masura si pielea!
  • Emulsie cu castraveti Doina: Aceasta emulsie am cumparat-o acum mult timp, mi se parea interesanta la inceput, insa acum, cand am citit lista cu ingredinte, m-am ingrozit. E plina de substante putin prietenoase cu tenul si nu cred ca face „minuni” asupra tenului. Nu o recomand!
  • Parfum Classique Jean Paul Gaultier:  L-am primit cadou acum cativa ani si dupa cum vedeti l-am terminat foarte greu. Este un pafum greoi, pentru femei mature desi nu l-as recomanda nici macar bunicelor. Mie cel putin nu imi place, insa sunt sigura ca exista persoane care il prefera.
empties#5

empties#5

  • Lotiune micelara Bioderma Hydrabio: Este o lotiune nou lansata pe piata. Este pentru tenul deshidratat, curata bine, insa contine parfum, deoarece nu este destinata tenului sensibil. Curata bine, ca orice lotiune micelara Bioderma. Va recomand sa o incercati, sunt sigura ca o sa va placa.
  • Spray pentru iluminare L’Occitane: Este poate cel mai inutil produs pentru ingrijirea tenului pe care l-am cumparat pana acum. Pur si simplu nu face nimic pentru ten. Aaaa, ba da….lasa o pelicula ciudata si uleioasa pe ten. Great job! Sincer nici cadou nu as mai vrea sa o primesc, ma bucur ca am scapat de ea! Nu o recomand!
  • Gel anticelulitic cu namol Pellamar: A facut cam ceea ce fac toate gelurile anticelulitice, adica nimic. L-am consumat destul de greu si m-am reintors la Supliform, care este mai ieftin si care macar racoreste picioarele si lasa pielea fina. Nu il recomand!

Cam acestea sunt noutatile consumate din ultima perioada. Ca de fiecare data sper sa va fi fost util articolul, daca erati in cautarea unui produs, sa va indrume si imi doresc sa imi spuneti daca pe voi va ajutat un produs din articol sau daca dimpotriva, rezonati cu alegerile mele!

Pe curand!

Lasă un răspuns

