Life lately #9

26 Apr

page23Hey! A venit in sfarsit primavara, iar acest lucru l-am simtit si eu, sunt mult mai binedispusa si mai plina de energie de cand soarele iese mai des si mai cu forta, iar florile nu lipsesc din casa, in special cele de sezon. Am mai acumulat noutati pe care vi le impartasesc in articolul de mai jos!


ok!-martie

ok!-martie

Cred ca stiti cat de mult iubesc revistele OK! si nu trece nici o editie fara sa fie cumparata de mine. Imi place atat de mult cum este structurata revista si ma relaxeaza extraodinar de mult lectura ei.

sampoane-uscate

sampoane-uscate

Am inceput sa refolosesc sampoanele uscate, atat de la Klorane, cat si de la Batiste. Imi plac ambele, insa ceea ce nu imi place este pretul. Cel de la Klorane e in jur de 50 de lei full size, iar bastiste am vazut in jur de 40 de lei full size in Sensiblu si 13 lei varianta mini in Douglas.

lalele galbene

lalele galbene

Imi plac la nebunie florile de sezon ale primaverii. Am cumparat multe lalele, zambile, ghiocei. Nu-i nimic mai frumos decat o casa plina de flori, mai ales primavara si vara.

elemental

elemental

Am comandat si multe produse de la Elemental. ro. Nu am mai apucat sa prepar nimic, inca incerc sa termin balsamul de buze home made si crema de fata cu vitamine, insa sper cat de curand sa incerc noi preparate pe care am sa le impartasesc cu voi!

chef-galerie-iasi

chef-galerie-iasi

Recent am fost si la un nou restaurant deschis in complexul Palas. Chef Galerie se numeste mai exact si se afla dupa Fenice. E un loc destul de mare, cu bucatarie deschisa, elegant si cu bun gust. Mi-a placut ca aveau un meniu adevarat, atent ales si nu o amestecatura (si italian si romanesc si mexican etc.), iar preparatele au fost calitative, gustoase si consistente. Cel mai mult mi-a placut cheescake-ul, care spre surprinderea mea a fost foarte pufos, aromat, iar baza de biscuite insiropata, nefiind nevoita sa o tai cu cutitul, cum mai mai patit pana acum. Recomand!

buena-vista-iasi

buena-vista-iasi

Revin cu drag la Buena Vista ori de cate ori am ocazia. Mai mereu imi comand si supa crema de pui braziliana. O minunatie pe care o combin cu tortillas cu oregano. Cred ca este cea mai buna supa pe care am mancat-o intr-un restaurant, fiind poate la egalitate cu o soleanca din Suceava. Ambientul este foarte chill si pot sa spun ca desi merg de 6 ani acolo nu s-a schimbat calitatea serviciilor.

mango-wallet

mango-wallet

 De la Miki am primit un martisor foarte dragut, un portofel tare simpatic si bine compartimentat. Este incapator si abia astep sa il folosesc, deja l-am aruncat pe cel vechi! De asemenea am incercat si niste mostre de la Pai, pentru tenul mixt si mi-a placut foarte mult uleiul de fata de catina, pe care ma gandesc ca poate o sa-l achizitionez.

20150224_170626Am inceput sa folosesc din nou Supliform-ul, care desi nu prea da rezultate, lasa pielea fina si ofera o senzatie de racoare, de care ai nevoie dupa ce stai 10 ore in picioare. Crema Atoderm Nutritiv am primit-o spre testare si mi se pare destul de grasa pentru tenul meu, cred ca va ajunge la sot, care si asa are zone uscate si momentan se trateaza cu Lipikar AP +.

noutati dm

noutati dm

La ultima vizita in DM am plecat cu un set de ingrijire a parului pentru volum, dar si cu niste fiole pentru stralucire. Fiolele au cam dat chix, dar samponul si balsamul imi plac mult si le folosesc cu drag.

Cam astea au fost ultimile noutati, daca voi poza mai des ipostazele zilnice sper sa postez mai des acest gen de articole. Voi ce ati ai facut?

Lasă un răspuns

