Produse consumate #2

20 Apr

produse-consumate-2Buna! Iata ca ne aflam in fata unei noi postari de produse consumate. Au inceput sa se adune destul de multe produse pe care le-am consumat in ultima perioada si pot sa spun ca am devenit mult mai selectiva cu produsele pe care le achizitionez  si mai atenta la proprietatile lor. Sper sa va fie si voua utile articolele de acest gen, iar eu va asigur ca incerc sa fiu cat mai obiectiva! Let’s start!


Produsele consumate in aceasta runda se afla, in marea lor majoritate printre preferatele mele. Nu fac neaparat obsesie pentru unele produse, insa daca sunt incantata de ele le recumpar, insa le si recomand mai departe. Haideti sa vedeti ce mi-a placut si ce nu in ultima perioada!

empties#2

empties#2

  • Crema  de maini L’Occitane: este una dintre cremele mele preferate de maini. Are un miros intens de unt de shea, intra rapid in maini, hidrateaza si este absolut o incantare sa o folosesc. Am recumparat-o si in ultima perioada, deoarece am gasit-o la reducere, facandu-mi plinul care o sa-mi ajunga pana la vara. O recomand!
  • Ulei de cocos: L-am cumparat de la Elemental. ro, un site specializat in comercializarea materiei prime pentru a ajuta persoanele sa-si realizeze propriile cosmetice, acasa. Am folosit uleiul de cocos in mare parte pentru hidratarea pielii. Face o treaba excelenta in hidratare, nu lasa pielea foarte uleioasa, iar mirosul este senzational. Pentru cei care doresc un plus de hidratare va recomand acest produs care poate fi folosit atat pentru par cat si pentru corp.
  • Spray Balea:  De cand am descoperit magazinul DM, mereu imi cumpar produsele pe care le comercializeaza. Unele imi plac mai mult sau mai putin, insa descopar si incerc mereu ceva nou. Acest spray mi-a placut la inceput, insa acum, de cand nu mai folosesc acest tip de deodorant si se pare foarte innecacios, deoarece are particule de pudra pentru eficacitate. Nu cred ca o sa mai recumpar acest tip de deodorant si nu l-as recomanda mai departe, deoarece sunt produse mai bune!
empties#3

empties#3

 

  •  Sampon urzica Klorane:   Imi plac foarte mult produsele de ingrijire a parului de la Klorane, mi se pare bine formulate, ingrijesc bine parul si sunt mult mai naturale si mai eficiente decat multe alte produse de pe piata. Le recomand, sunt sigura ca fiecare persoana poate gasi o varianta pe propriul plac, deoarece sunt o multitudine de variante pentru probleme diverse ale parului.
  • Gel intim Herbosophy: Nu am fost foarte incantata de acesta. L-am cumparat din Sensiblu, insa nu mi-a placut deloc, pare un sapun obisnuit, ieftin. Nu mi-a produs nicio neplacere, insa nu m-a convins sa-l recumpar. Nu il recomand, nu este un produs care sa ingrijeasca eficient si nici nu aduce beneficii, sunt multe alte produse mai bune!
  • Fiole pentru stralucire Balea: Le-am cumparat dintr-un impuls si am cam regretat. Continutul este destul de lipicios, si nu fac absolut nimic pentru ten. Asadar aveti grija pe ce dati banii, eu nu recomand aceste fiole, desigur nici nu aveam asteptari de la ele, insa este mai bine sa analizam din start daca un produs va functiona pentru noi sau nu!

Cam acestea sunt produsele analizate, consumate, din ultima perioada, parerea mea despre ele este sincera si mult mai concludenta decat la inceputul folosirii lor. Sper ca v-am ajutat cat de putin sa faceti alegeri cat mai bune si imi doresc sa-mi spuneti parea voastra despre ce v-a impresionat sau dezamagit in ultima perioada!

Lasă un răspuns

