Nail art # 4: Sephora nail patch

2 Apr
sephora-nail-art

sephora-nail-art

Buna! Daca in trecut v-am innebunit cu ornamentele de unghii de la Andrea Fulerton, de data aceasta va prezint niste nail patch-uri de la Sephora care sunt foarte dragute si potrivite pentru ocazii speciale, dar si pentru manichiura mai deosebita de zi cu zi!


Colectia Sephora de autocolante pentru unghii am descoperit-o in perioada reducerilor, cand au costat cam 15 lei in loc de vreo 40 si ceva. Cum aveam niste evenimente importante in februarie, m-am gandit ca acestea vor veni numai bine in realizarea unei manichiuri mai speciale.

Am ales modelul de dantela, desi era foarte multe care mi-au placut, insa acestea mi s-au parut mai elegante. Fiecare set are cate 18 autocolante de diferite marimi si sunt foarte usor de aplicat pe unghii. Eu avand unghiile mai scurte imi permit sa tai in 2 un autocolant, astfel ca durata de utilizare creste.

sephora-nail-patch-art

sephora-nail-patch-art

Cum se folosesc:

  • pregatiti  unghiile, adica le curatati, eliminati cuticulele si le piliti.
  • e mai bine sa folositi un autocolant mai mare decat unul prea mic, deoarece excesul se poate indeparta cu ajutorul unei pile.
  • autocolantele se indeparteaza folosind dizlvant clasic pentru oja.
  • autocolantele au o folie protectoare transparenta care se indeparteaza, si se desprind si de pe suportul metalizat, apoi se aplica pe unghii cu partea rotunjita in spre zona cuticulelor.
  • se netezente autocolantul cu degetul sau cu o alta surprafata moale si se indeparteaza excesul.
sephora-nail-patch-art

sephora-nail-patch-art

Ce am folosit pentru manichiura:

  • Sephora nail patch art
  • oja L’Oreal nuanta 610 Rebel blue
  • L’Oreal Shinissime top coat
l'oreal-rebel-blue

l’oreal-rebel-blue

Am folosit autocolantele pentru realizarea manichiurii si cu alte nuante de oja, spre exemplu si cu negru merge excelent, chiar mai bine decat cu albastru. De obicei, avand unghiile scurte, aceasta manichiura dureaza in spre 5 zile maxim, insa consider ca este destul de rezonabila perioada.

sephora-nail-patch-review

sephora-nail-patch-review

Acesta este si rezultatul final, poza este facuta dupa 2-4 zile de la realizarea manichiurii si puteti vedea ca rezista destul de bine. Daca doriti ceva mai special de purtat pe unghii, puteti sa incercati fara probleme acest tip de autocolante, sunt usor de folosit si de aplicat, iar rezultatul este departe de a fi monoton.

O zi frumoasa si inspirata va doresc!

Lasă un răspuns

