Life lately #8

27 Mar

page1Hello! Acum realizez ca nu am mai scris un articol Life lately cam de o luna. Desi am tot iesit si am facut tot felul de chestii, ba nu m-am gandit sa le fotografiez, am tot uitat acest aspect, care pe de o parte ma bucura, pentru ca dovedeste ca nu sunt chiar acaparata de telefon si de tehnologie.  In tot cazul, daca vreti sa vedeti ce am mai facut in ultima vreme puteti afla in articolul de mai jos!


art-georgies-cafe

art-georgies-cafe

Desi nu prea am mai apucat sa ies la plimbare, pentru ca si vremea a fost complet nefavorabila, am reusit sa dau o fuga in pietonalul Stefan cel Mare si am poposit pentru o cafea si la Art Gerogies. Pe langa expozitia cu vanzare, locul reprezita si o cafenea/ceainarie destul de cocheta si linistita. Nu mi-au placut extraodinar de mult cafeaua si croissantul, insa m-am relaxat putin.

revista-sinteza

revista-sinteza

Am incercat o noua revista, care te solicita mai mult decat cele glossy. Am citit informatii care ma ajuta, am citit despre oameni interesanti. E un fel de Romania te iubesc, varianta tipografica. Cred ca am sa o recumpar, pentru ca pare ceva mai de soi decat ultraplictisitoarele ei surate de pe rafturi.

avene-training

avene-training

Am participat recent si la un training Pierre Fabre, ceea ce au inclus toate gamele pe care concernul le promoveaza (Avene, Ducray, Galenic etc.) am discutat despre noutati, puteti vedea articolul Cleanance Expert aici, dar am rememorat si gamele mai vechi. A fost chiar instructiv si o ultima noutate, vor aparea pe piata si produse de machiaj de la Avene (fond de ten, pudra, baton corector, rimel etc.). Le asteptam cu interes, nu?

orhidee-cutie

orhidee-cutie

Am primit de Dragobete si ceva flori, orhideele sunt preferatele mele. Nu sunt extraodinar de incantata de acest mod de ambalare, insa data fiind sarbatoare nu m-am putut plange si m-am bucurat de prezenta lor in casa!

20150129_151053

Mi-a fost pofta de inghetata, insa am incercat varianta de sorbet de coacaze. Este mai putin caloric decat un pahar obisnuit de inghetata, avand doar 80 de calorii. Are si un gust interesant. Am mai incercat o varianta de sorbet de la Lidl si pot sa spun ca-mi place mai mult, a fost mult mai fin si mai gustos, dar la caloriile celui din urma nu m-am mai uitat :)).

accessorize

accessorize

Am mai dat o ultima raita prin magazine si am mai prins reducerile pe ultima suta de metrii. In Accessorize am prins rechizite colorate pentru cadouri, niste sosete flausate foarte simpatice si doua coronite. Cel mai putin imi plac coronitele, sunt foarte prost facute si arata horror in par. Un fiasco!

elf-brush

elf-brush

De la Elf comand cam in fiecare luna, imi place mult pudra lor de fata, insa are gramaj mic si se termina repede. De data aceasta, pe langa pudra am mai comandat si doua pensule, una pentru masca de fata si alta simpla, pentru pudra. Imi plac mult pensulele de la ei, sunt ieftine si calitative. Nu am patit sa primesc una proasta, insa nu exclud si aceasta posibilitate!

life-lately-febr

life-lately-februarie

In ultima vreme am avut o gramada de noutati cosmetice. Cele de mai sus reprezinta doar o parte, carora nu le-am mai acordat articole separate. Sarea de mare cu mango de la Lidl este fantastica, a costat 7 lei si o recomand cu mare drag. Ingredientele sunt foarte prietenoase, are multe uleiuri esentiale si volatile si pot sa spun ca m-am impresionat! Gelul intim de la Uriage este un alt produs care m-a impresionat, este foarte bun, si nu cred ca o sa mai revin la prostiile din supermarket foarte curand. Spray-ul leave-in Klorane cu extract de in este si el un produs care imi place, il prefer spumei de par, care incarca parul.

Cam astea sunt noutatile din ultima vreme, voi ce ati mai facut?

Un răspuns to “Life lately #8”

  1. Mihaela Pojogu 1 Aprilie 2015 la 20:00 #

    Am mancat si eu inghetata multa in ultima perioada, nu cantitativ, dar nu mi-a lipsit. Ultima oara am incercat de la Corso, gandind ca cea cu menta imi place, Corso – Inghetata Cu Alune, Stafide Si Aroma De Frisca este… oribila, parca ai manca nisip, zaharisita. Fail!
    Poze mai putine, am iesit indiferent de vreme si cu o mica pauza de blog.
    xoxo

Lasă un răspuns

