Produse consumate #1

24 Mar

empties-martieHello! E primul articol de acest gen pe care il scriu pe blog. Desi urmaream cu mare interes acest gen de postari pe blogosfera, nu m-am gandit niciodata pana acum sa scriu si eu unul, insa acest „miniproiect” s-a dovedit foarte util pentru mine, deoarece m-am ambitionat sa termin unele produse care „zaceau” neutilizate de mult timp. Am aflat ce mi se potriveste, ce as vrea sa recumpar, iar pe voi va invit sa vedeti ce recomand si ce nu!


Produsele pe care m-am ambitionat sa le consum sunt unele pe care ezitam sa le utilizez pentru ca ma plictisisem de ele, insa altele s-au consumat in mod natural, fiind cele pe care le folosesc frecvent. Prima serie de produse le-am adunat cu greu, insa de cand a dat tonul am tot adunat foarte multe, care asteapta sa fie criticate sau laudate.

Partea ce mai buna a acestor articole este faptul ca atunci cand produsul este nou si esti entuziatmat sa il folosesti ai tendinta sa ii lauzi numai calitatile, insa pe parcursul utilizarii iti dai seama si de minusurile sale. Insa haideti sa vedeti prima serie de produse terminate!

empties-febr-3

produse consumate

  • Garnier neo: acest deodorant crema a fost lansat parca anul trecut de catre aceasta companie si mi-a placut foarte mult ideea de deodorant crema. Cu toate acestea nu este unul foarte bun, nu protejeaza foarte bine si un alt minus este faptul ca produsul iese foarte greu din recipient. Asadar nu il voi recumpara si nu il recomand!
  • Gel hidratant cu ceai verde L’Occitane: acesta crema-gel de maini am cumparat-o anul trecut in perioada reducerilor. A fost preferata mea mult timp, hidrateaza foarte bine, chiar daca este sub forma de gel. Mirosul de ceai verde ma binedispune mereu, iar cantitatea generoasa a facut ca acest produs sa rezista mult timp. Daca il voi mai gasi il voi recumpara cu siguranta si il recomand din tot sufletul.
  • Ulei de corp si fata Bio-Oil: am cumparat acest ulei de corp tot pentru ca era la reduceri, insa mi-a placut foarte mult. Desi are doar 60 de ml, a rezistat cam o luna jumatate de folosire zilnica. Am vrut sa scap de niste vergeturi incipiente, insa nu a reusit sa le atenueaze, desi am  insistat cu aplicarea lui seara de seara. In schimb pielea ramane foarte moale si fina. L-am utilizat chiar si pe ten, iar acesta nu parea sufocat, ingrasat etc. Este un ulei bun atat pentru corp cat si pentru fata, insa are pretul destul de piperat pentru cantitatea mica de produs. Este posibil sa il recumpar, asa ca il recomand mai departe, pentru ca nu cred ca o sa dezamageasca pe nimeni.
empties-febr-2

produse consumate

  • Crema cu uree de la Tis: am cumparat aceasta crema in ideea de a-mi hidrata mai bine zona calcaielor, insa este un produs imposibil de folosit. Este o crema foarte grasa si are foarte multa lanolina, atat de multa incat miroase foarte pregnant a oaie. Nici rezultatele nu sunt spectaculoase, astfel ca nu pot sa cataloghez aceasta crema decat fiind una foarte proasta pe cate nu am sa o mai recumpar si nici nu o recomand!
  • Crema de fata pentru ten mixt/gras de la Olay: acest fluid de fata de la Olay a fost cumparat de mine atunci cand aceasta marca era o noutate pentru tara noastra. Mi-a placut foarte mult textura lejera si o perioada m-am inteles bine cu aceasta crema. Pe urma am descoperit alte produse mai mai bune si am incetat sa o mai folosesc. Consider insa ca este un produs bun, isi face treaba foarte bine si nici pretul nu este foarte mare. Din cate imi amintesc a dat in jur de 20 de lei si am luat-o din Kaufland! O recomand!
  • Spray intim Beauty Formulas: desi poate fi un produs contestat, acest spray pentru igiena intima, l-am luat din considerentul ca are in compozitie clorhexidina, antiseptic destul de bun, astfel ca pe langa senzatia de prospetime, are si un efect igienic real. L-am luat din DM, si a costat in jur de 10-15 lei. Il folosesc constant de multa vreme si ma impac foarte bine cu el. Daca sunteti interesate de un asemenea produs sa stiti sa mie imi prieste si il recomand!
empties-febr-1

produse consumate

  • Gel de dus pentru copii Klorane: sunt absolut indragostita de acest gel de dus. Desi este destinat copiilor mici, iaca eu nu sunt oprita de acest aspect si il folosesc cu religiozitate. Imi place foarte mult mirosul, toata gama Klorane pentru copii miroase a proaspat, a vesel si a minunat :)). Desi nu face spuma, curata delicat pielea, iar parfumul ramane pe piele mult timp. Este cel mai fain gel de dus si am sa continui sa il folosesc mult timp de acum inainte. Cred ca il egalizeaza doar gelul-crema de la Yves Rocher. Il recomand!
  • Gel demachiant de la Avene: nu cred ca este o ideea foarte buna sa se faca produse de demachiat sub forma de gel pentru ca nu funtioneaza deloc. Seara de seara ma chinuiam sa ma demachiez, iar cand am terminat in sfarsit flaconul, am rasuflat usurata ca pot si eu sa folosesc in sfarsit un produs normal de demachiat. Nu recomand produsul!
  • Unt de corp cu argan Botega Verde: untul de corp cu argan l-am primit cadou, insa m-am chinuit sa il termin, deoarece mi-a displacut mirosul, care era unul artificial, imbacsit si complet necompatibil cu nasul meu. Textura mi s-a parut foarte ok, se intinde bine pe piele, o hidrateaza foarte bine si cred ca daca nu va displace mirosul, poate fi un produs ok. Eu personal nu cred ca o sa-l recumpar, insa fiind bun ca textura ma mentin neutra ca si recomandare.

Sper ca v-a fost util articolul, ca o sa va face o parere despre produsele pe care eu le-a testat si sa imi spuneti daca sunteti de acord sau nu cu verdictele mele!

4 răspunsuri to “Produse consumate #1”

  1. nicoletalexandra 24 Martie 2015 la 19:03 #

    Ma bucur ca ai ales sa faci acest gen de postare! 😀
    Nu am folosit niciun produs din cele prezentate de tine, insa ma tenteaza untul de corp cu argan.

    • dianafoc 24 Martie 2015 la 19:38 #

      Sa stii ca e misto, ca textura! il gasesti in farm help net dc nu ma insel, poate au un tester ca sa vezi cum e!

  2. miki 24 Martie 2015 la 20:58 #

    Folosesc in momentul asta crema cu uree pentru ca mi se jupesc palmele dupa alergia aia nasoala. Nu gasesc ca ma ajuta prea mult (mascheaza doar zonele alea descuamate), iar dupa ce ma dau trebuie sa stau cu „aripile intinse” sa nu ating ceva sa ung de grasime. Intra foarte greu in piele! Totusi, inainte de asta am luat o alta (Vitalia K), care intra mai repede in piele pentru ca nu era asa de unsuroasa, insa are un miros extrem de gretos si persistent,Doamne fereste! parfum rusesc de trandafiri din anii ’80.

    • dianafoc 24 Martie 2015 la 21:03 #

      :))
      Poti sa mai incerci pe viitor numis med cu uree, e mai ok, dar si tractopon cu uree care e mai ieftina, dar care miroase mai fresh;

Lasă un răspuns

