New in # 13

11 Mar

new inBuna! Nu stiu daca in perioada aceasta mai sunt reduceri, cel mai probabil ca sunt pe terminate intrucat in majoritatea magazinelor deja au fost expuse noile colectii pentru primavara. Eu am profitat de ceea ce am mai gasit atat prin magazinele fizice cat si de pe net. Va invit sa vedeti noutatile atunci!


De pe Mango Outlet am inceput de curand sa-mi iau haine. Acestia au avut diverse etape in care ori hainele erau foarte ieftine insa transportul exagerat de scump, ori viceversa. Acum am observat ca au atins un oarecare echilibru si transportul este doar 10 lei, iar pretul hainelor este unul destul de bun.

Suficient de bun incat sa-mi comand doua sacouri, ambele costand 39 de lei, fiind reduse de la 300, respectiv 400 de lei. Am mai adaugat si o extra reducere de 15%, ajungand in final la un pret de 33 de lei. Un pret mai bun de atat nu cred ca putem sa gasesc nicaieri, nu?

  • Elbow patch oversize blazer este primul sacou comandat. Desi este material sintetic, doar gulerul ce mai are ceva lana este destul de confortabil, se aseaza bine pe corp, insa croiala este una clasica.

mango-suit

  • Prince of Wales siut blazer este al doilea sacou cumparat. Imi place parca mai mult decat primul, se aseaza mult mai bine pe corp, este mai feminin si cred ca il voi purta mai des. La fel croiala este una mai clasica.

mango-coat

Nu il ultimul rand vreau sa va mai prezint un bolero pe care l-am luat de la Cream Outlet din Iasi. Este marca Zara TRF, are in compozitia sa matase si bumbac si cred ca se comporta foarte bine atat la tinute de ocazie cat si la unele mai casual.

trf-bolero

Cam acestea au fost noutatile din ultima vreme in materie de shopping, insa tot mai adun material, sper sa va inspire si sa descoperiti si voi lucruri interesante!

Pe curand!

2 răspunsuri to “New in # 13”

  1. miki 12 Martie 2015 la 7:36 #

    Sa porti sanatoasa achizitiile! 🙂

Lasă un răspuns

