New in # 12

6 Mar

new inBuna! Tot zic ca o sa-mi cumpar doar lucruri de care am cu adevarat nevoie, insa tot ajung sa cad prada ispitelor de zi cu zi. Totusi in luna martie am zis ca o sa achizitionez doar produse esentiale pentru garderoba, insa parca vad ca imi fac planuri degeaba. In tot cazul e terapie nu e shopping, nu?


Daca sunteti din Iasi sunt convinsa ca ati auzit de Cream outlet, sunt cam doua in oras, unul pe Stefan cel Mare, iar altul langa agentia Tarom vis-a-vis de Colegiul National. Au de obicei lucuri dragute, cel mai mult de la Inditex, adica Zara, Bershka, Stradivarius, etc. insa la preturi mai decente decat in magazin, iar acum, odata cu reducerile am profitat si eu, alegandu-mi cateva piese.

Prima a fost o bluza Zara Knit, cu umeri transparenti. Imi place foarte mult stilul helanca, insa materialul este mai prietenos si se aseaza mai bine decat m-am asteptat. A costat 19 lei.

zara-knit

zara-knit

Mi-am luat si o fusta, in mare premiera pentru mine, care nu port niciodata acest obiect vestimentar, exceptand rochiile de ocazie, atunci cand sunt fortata de imprejurari. Nu mai ies din blugi, si drept urmare fustele nu exista la mine in dulap, lucru pe care intentionez sa il schimb deoarece nu imi mai convine situatia. Am inceput cu aceasta fusta, tot Zara, care merge foarte bine in combinatie cu bluza pe care v-am aratat-o mai sus.

zara-skirt

zara-skirt

Ultimul articol este cadou de la sotul meu. Chiar radeam cu el si ii ziceam ca nu mi-ar fi luat un palton la acelasi pret pe care l-a dat pe geaca. Este vorba de o geaca Level 5 de la Killtec. Suntem amandoi incantati de calitatea produselor de la aceasta firma, chiar daca ajunge foarte rar sa le folosim asa cum ar merita. Totusi chiar daca este o haina de outdoor, eu o port mai tot timpul de cand am luat-o si in oras. Este foarte calduroasa, confortabila si utila, de cand o am nu mai port nici fular si manusi. Magazinele Killtec au in perioada reducerilor preturi foarte bune, pentru produse de o calitate foarte buna, astfel incat daca sunteti in cautare de articole sport, nu ezitati sa le calcati pragul.

killtec

killtec

Cam acestea sunt noutatile in materie de shopping din ultima perioada, insa sunt convinsa ca vor mai urma serii, asta ca fiti pe faza!

O zi minunata!

11 răspunsuri to “New in # 12”

  1. Anonim 6 Martie 2015 la 11:56 #

    super faina bluza

  2. mihaela pojogu 6 Martie 2015 la 14:12 #

    Cum sunt un „copil cu maini foarte lungi”, nu am reusit sa-mi gasesec o geaca de la ei in care sa arat uman. :))
    pupici

    • dianafoc 6 Martie 2015 la 20:27 #

      :)) Imi pare rau Mihaela, au haine dragute, pacat ca nu poti gasi nimic pe croiala ta!

  3. aurora toma 6 Martie 2015 la 22:23 #

    Îmi place geaca, cred că ar fi practică pentru orice femei. Aș purta-o și eu prin oraș, mai ales dacă ar fi frig sau vânt puternic. N-ai treabă în ea!

    • aurora toma 6 Martie 2015 la 22:23 #

      femeie*

    • dianafoc 7 Martie 2015 la 20:29 #

      Dap, cam asa e! De cand am luat-o numai pe ea o port, e practica, cum ai zis tu, si cand merg la serviciu e cel mai comod lucru de purtat!

  4. Loredana 7 Martie 2015 la 20:34 #

    Ma bucur ca ti-ai luat o fusta, sunt asa de feminine! Iar cea aleasa de tine este foarte draguta, ai grija sa o porti des. :)) Daca-ti intra in suflet fustele, nu mai scapi. Nici eu nu ieseam din blugi iar acum port des rochite si fustite. Cu drag !

    • dianafoc 7 Martie 2015 la 22:34 #

      Ahh, ce draguta ai fost! Mi-a intrat la sulet comentariul, multumesc frumos si sper sa ma tin de cuvant si sa o port cat mai des!

      • Loredana 9 Martie 2015 la 14:02 #

        Sa-mi spui si cand ai purtat prima rochie rosie cu tocuri. Atunci e apogeul. :)) Am 3 rochii rosii si mai vreau. 🙂 Zi faina!

      • dianafoc 9 Martie 2015 la 21:38 #

        :)) Sa stii ca nu am inca nici o rochie rosie, tocuri port, insa uite ca mi-ai dat o idee, cu rocha rosie, trebuie sa o am in garderoba!

Lasă un răspuns

