Nail art # 3: Soft gothic nails

26 Feb
andrea-fulerton

andrea-fulerton

Buna! De cand mi-am luat tatuajele de unghii de la Andreea Fulerton, am cam facut o obsesie pentru ele, si am inceput sa le combin in fel si chip, la diverse tipuri de manichiuri. Nu prea obisnuiam pana la cumpararea lor sa imi ornez unghiile, insa acum o mai comit din cand in cand si imi place :D. Daca vreti sa vedeti ce am obtinut si cum arata noua manichiura, urmariti articolul!


In prima instanta aceste tatuaje pentru unghii m-au inspirat sa imi cumpar si o oja neagra, iar rezultatul il puteti vedea in articolul de la scris aici. Insa cum nu toata lumea se incumeta sa poarte unghii negre, am zis sa incerc sa vad ce o sa iasa si daca folosesc o oja intr-o nuanta mai deschisa sau chiar una nude.

Pregatirea unghiilor am facut-o in mod clasic, folosind o pila multifatetata de la Elf, o forfecuta si ulei pentru cuticule. Avand unghiile scurte, acestea nu necesita o grija extraordinara, mai ales ca am scapat de stresul unghiilor ce se pot rupe cand iti este lumea mai draga.

pila-unghii-elf

pila-unghii-elf

Pentru cine nu suporta oja pe unghii aceasta pila poate fi foarte utila, deoarece le da un luciu magnific acestora, fara un efort prea mare.

Ce am folosit:

  • oja Jorge de la Garza, am scris despre ea in articolul de aici;
  • top-coat L’Oreal Shinissime despre care am scris aici;
  • pila multifatetata Elf;
  • nail tattoo Andrea Fulerton.
andrea-fulerton

nail-tatto-andrea-fulerton

Am aplicat lacul de unghii Jorge de la Garza, dupa ce am curatat unghii si am folosit pila Elf. Am folosit cam doua straturi de oja, dupa care am aplicat tatuajele de unghii.

gothic-nails-soft

Peste tatuaje am aplicat un strat de gel Shinissime, care fixeaza autocolantul si creste rezistenta manichiurii.

gothic-nail-artEste o manichiura decenta, poat fi purtata lejer in fiecare zi, nu atrage foarte mult atentia, insa nu este una comuna. Imi place foarte mult rezultatul, poate chiar mai mult decat atunci cand am folosit oja neagra.

Voi ce parere aveti de acesta combinatie? Va place?

 

3 răspunsuri to “Nail art # 3: Soft gothic nails”

  1. mihaela pojogu 27 Februarie 2015 la 14:15 #

    Arata mult mai soft decat cea cu baza neagra, imi place la fel de mult. Eha cu o rochie inflorata si un cardigan super calduros… m-as plimba de-a lungul Falezei.
    Pupici
    P.S.:
    Iti doresc un sfarsit de saptamana insorit si un inceput de martie cu flori si parfum de primavara.
    La multi ani de Martisor, 1 Martie!

  2. arata parca mai bine asa, pe nude!

    • dianafoc 1 Martie 2015 la 23:41 #

      :)), asa am zis si eu, imi place mai mult in combinatia asta!

Lasă un răspuns

