Review day today: Spray leave in Klorane pentru volum

23 Feb
klorane

klorane

 

Hello! Stiu ca mai tot timpul scriu articole despre produsele Klorane, insa imi plac destul de mult si le folosesc des, pentru ca mi se par foarte potrivite pentru parul meu, iar ingredientele folosite nu sunt atat de nocive precum cele industriale. Azi va invit sa vedeti un produs dintr-o gama despre care am mai scris si pe care am mai folosit-o. Sper sa va placa!


Despre gama cu extract de in am mai scris si anul trecut, atunci cand tocmai a fost lansata, asadar este una destul de recenta, care castiga teren in randul consumatorilor, pentru ca mai toata lumea doreste un par plin de volum si suplete, nu?

Aceasta gama este formata din sampon, balsam si un spray fara clatire.  Inul folosit in aceasta gama a fost ales selectat pentru concentratia sa remarcabila de fibre solubile (mucilagiu) care ii ofera parului un efect autentic si natural de lifting.  Combinand puterea inului Klorane cu standardele farmaceutice, gama pe baza de fibre de in dezvaluie formule unice si luxuriante care ofera un volum superior.

Gama-Klorane_IN_lowres

Klorane-in-lowres

Spray-ul fara clatire ridica parul de la radacina, ofera textura fiecarei suvite de par si ii ofera consitenta fara sa il ingreuneze. Parul beneficiaza de volum de durata si este amplificat, coafarea devenind mai simpla. Inul este recunoscut ca fiind o planta usoara si lina, insa este foarte bogata in fibre suple si rezistente.

klorane-flax-spray

klorane-flax-spray

Specia utilizata de Klorane este cea de Linum usitatissimum L. ce este bogata in mucilagii. Acestea  fortifica parul si il strucutreaza pentru a obtine un volum uluitor de la radacina, ce este de lunga durata.

Se recomanda utilizarea spray-ului leavea in pe parul umed, insistand in aplicarea lui asupra radacinilor, dupa care parul poate fi coafat dupa preferinta. De asemenea se poate aplica si pe parul uscat, pentru a obtine un plus de volum si textura.Eu sunt destul de multumita de ceea ce face acest spray, insa desigur pentru a obtine un par plin de volum conteaza si modul in care parul este coafat.

Voi ati incercat aceasta gama? Cum vi se pare?

Un răspuns to “Review day today: Spray leave in Klorane pentru volum”

  1. o sa ma uit si eu dupa el, parca l-am vazut prin Sensiblu daca nu gresesc.

Lasă un răspuns

