Review day: Vichy Idealia Life Serum

20 Feb

Header-Bild

Buna! Desi nu mai este de mult timp o noutate eu de abia acum am incercat acest produs. Descrierea acestuia si impresiile mele despre el le puteti citi in articolul de mai jos! Click to look!


Nu m-am impacat extraordinar de bine cu produsele Vichy in general, deoarece mi se pareau prea parfumate si simteam ca imi irita chiar tenul la un moment dat. Insa se pare ca odata cu lansarea gamei Idealia am devenit destul de incantata de produsele lor.

Aceasta gama isi propune sa minimalizeze toate imperfectiunile tenului in speranta obtinerii unuia cat mai uniform si sanatos. Bineinteles ca o crema nu o sa rezolve toate problemele tenului fara a fi respectat si un stil de viata sanatos si utilizarea unor produse de calitate destinate ingrijirii tenului. Totusi pe parcursul timpului am tot folosit creme „placebo”, care nu faceau mai nimic pentru tenul meu, astfel ca atunci cand am schimbat cu serul Idealia, efectele s-au observat si am fost multumita si incantata de faptul ca un produs chiar functioneaza.

vichy-serum-idealia

vichy-serum-idealia

Idealia Life Serum promite sa indrepte cele patru dimensiuni ale tenului: culoarea, relieful, expresivitatea si petele pigmentare. In privinta culorii nu stiu cum ar putea o crema sa influenteze situatia, mai ales ca acest ser nu are decat pigmenti perlati care pot doar da o anumita luminozitate tenului. Relieful este ajustat prin diminuare porilor, ridurile de expresie pot fi atenuate, insa petele pigmentare nu. Spun nu, pentru ca este si asa destul de greu ca acestea sa fie indepartate cu produse destinate acestui demers, iar nici unul dintre ingredientele serului nu cred ca are aceste proprietati.

idealia-serum

idealia-serum

 Serul Idealia de la Vichy promite o transformare spectaculoasa a calitatii tenului:
– ten revigorat
– culoare uniforma
– aspect odihnit
– pori micsorati 
Sunt de acord cu toate aceste lucruri lucruri pe care promite sa le faca, pentru ca sunt teluri realizabile si am vazut efectele in timp real asupra tenului meu.

idealia-vichy

idealia-vichy

Dupa cum se poate vedea din imagini textura serului este fluida si usoara, intra repede in piele, iar pigmentii roz-aurii dau instant tenului un efect de luminozitate care dau impresia de ten uniformizat. Este recomandata aplicarea acestuia dimineata si seara pe tenul perfect curat. Pentru tenul normal sau mixt-gras nu mai este necesara aplicarea unei creme suplimentare, insa pentru tenul uscat sau foarte uscat este necesara si a doua etapa.

idealia-life-serum

idealia-life-serum

Stiu ca unele fete care au testat acest ser au zis ca lasa asa zise „cocoloase” pe ten, insa eu nu le-am simtit prezenta. Serul este de asemenea si o buna baza de machiaj, deoarece nu lasa o pelicula grasa care sa puna machiajul in dificultate. In incheiere nu pot decat sa spun ca este unul dintre produsele de la Vichy care mi-a placut forte mult, cred ca intreaga gama Idealia este una reusita si sper sa ne surprinda placut cu alte noi produse.

Daca vreti sa vedeti review si la crema de ochi din aceeasi gama va invit sa accesati acest articol pe care l-am scris acum mai mult timp.

Voua cum vi s-a parut aceasta gama? Ati incercat-o? Apropo pana la sfarsitul lunii februarie in farmaciile Dona gama Idealia are 20% reducere, atfel ca daca va intereseaza un produs il puteti gasi la un pret convenabil.

4 răspunsuri to “Review day: Vichy Idealia Life Serum”

  1. Anonim 21 Februarie 2015 la 16:38 #

    Super produs, e unul din preferatele mele..pacat ca nu se mai gaseste

  2. pentru mine a fost un no no.

    • dianafoc 22 Februarie 2015 la 20:19 #

      Imi pare rau ca nu te-ai impacat cu serul, vichy e o firma dificila, nici mie nu-mi plac toate produsele lor!

Lasă un răspuns

