New in # 11

17 Feb

new inBuna! Sezonul reducerilor este aproape pe final, insa chiar acum puteti profita de cele mai bune oferte, deoarece comerciantii scad si mai mult preturile, tocmai pentru a scapa de marfa veche si pentru a face loc pentru colectiile noi. Eu am mai dat o raita pe la magazine si sunt tare incantata de ceea ce am gasit. Sper sa va placa ce veti vedea in articol!


Magazinele Sense sunt in majoritatea oraselor tarii si promoveaza o moda feminina si 100% romaneasca. Cum majoritatea hainelor sunt fabricate in orasul meu natal, imi cumpar destul de des imbracaminte de la ei, pe de o parte datorita mandriei locala, dar si a faptului ca modelele sunt mai speciale, bine lucrate si fara sa scrie pe eticheta exasperantul „made in China”.

  •  rochie velvet blue: a fost dragoste la prima vedere. Imi place foarte mult cum se aseaza, desi mi-ar fi placut sa gasesc marimea mea si nu una cu un nr. mai mare, insa reducerea semnificativa m-a facut sa nu ezit sa o iau.
rochie-sense-catifea

rochie-sense-catifea

 

  • rochie albastru cobalt: mi s-a parut interesant design-ul rochiei, desi poate parea dificila de purtat din cauza modelului central, insa pe conformatia mea se aseaza perfect si imi place foarte mult cum vine. Culoarea este de asemenea foarte frumoasa si nu este deloc greu de asortat.
rochie-blue-cobalt-kalico

rochie-blue-cobalt-kalico

  • bluza night sky: acestei bluze nu i-am dat mari sanse cand am luat-o de pe raft, asta si din cauza faptului ca pare a avea un decolteu foarte amplu. Nimic mai fals insa, se aseaza impecabil si nu dezvaluie nimic mai mult decat trebuie, astfel ca m-am invatat: totul trebuie probat si nu am sa mai merg pe presupunerea ca daca arata aiurea pe umeras, va arata aiurea si pe mine sau invers.
sense-bluza-ocazie

sense-bluza-ocazie

  • bluza casual: aceasta bluza am ales-o doar pentru ca eram in febra cumparaturilor, este destinata tinutelor de zi cu zi si poate merge foarte bine atat mai pantaloni, cat si la fuste.
bluza-sense-reduceri

bluza-sense-reduceri

Cam acestea sunt ultimele achizitii, sper ca v-au inspirat sa cautati si voi chilipiruri, magazine noi si interesante si chiar as vrea sa imi dati ponturi cu locurile voastre preferate de cumparaturi.

Pe curand!

6 răspunsuri to “New in # 11”

  1. miki 17 Februarie 2015 la 9:27 #

    Inchipuie-ti ca la Iasi nu s-au gandit sa deschida magazin 😦 Ma uit acum pe site, insa, asa cum ziceai si tu, pe neprobate e posibil sa ratez lucruri frumoase.
    Sa porti sanatoasa hainele! Dintre toate, bluza aia „petrecuta” mi se pare ca are un material tare interesant

    • dianafoc 17 Februarie 2015 la 21:32 #

      Sa stii ca au avut magazin in iasi, in carrefour felicia, insa nu siu din ce motiv l-au inchis. materialul bluzei petrecute e fain pentru ca are mici margele metalice in textura, e foarte interesant efectul!

  2. mihaela pojogu 17 Februarie 2015 la 9:50 #

    Sa le porti cu placere Diana, topul si ambele rochii sunt foarte frumoase, elegante. Urmaresc sa-mi iau si eu o rochie de catifea, prima si singura mi-am luat-o acum vreo 10 ani in urma si cum a trebuit sa ma paraseasca vreau sa o inlocuiesc.
    Nu am ajuns prin magazine fiind mai mereu pe fuga si doar pentru alimente.
    pupici

    • dianafoc 17 Februarie 2015 la 21:34 #

      Multumesc Mihaela, sa stii ca si pentru mine e prima rochie de catifea, insa au inceput sa imi placa genul acesta. Prin magazine eu ajung foarte des, am mereu cate ceva de luat, de probt etc. Ma mai relaxez si eu!

  3. sa le folosesti cu drag! a doua rochie e superba!

Lasă un răspuns

