Balsam de buze Sierra Bees

4 Feb

sierraBuna! Sierra Bees produc produse de ingrijire a buzelor similare cu cele ale altor brand-uri, cu exceptia faptului ca toate ingredientele sunt naturale si certificate ecologic. Nu contin coloranti artificiali, conservati si alte chimicale. Va invit sa vedeti mai jos opinia mea despre ele!


De Craciun eu si Miki ne-am facut mici surprize, ca sa ne mai inveselim putin si am primit printre altele de la ea si acest balsam de buze grozav. Imi place sa folosesc pe cat posibil produse cat mai naturale, dar si certificate, fie ecologic, fie avand la activ studii dermatologice.

Oricine foloseste produse cosmetice destinate buzelor: balsam de buze, gloss-uri, rujuri etc. risca sa ingere pe parcursul utilizarii lor, involuntar, cantitati semnificative de produs, de aceea este important sa folosim produse calitative si cat de cat naturale.

page122

Balsamurile de buze Sierra Bees pot fi comandate de pe iHerb daca detineti un cont de Paypal, si ajung in cateva zile la voi direct din SUA. Trebuie luat in considerare transportul, care nu este foarte scump, dar si taxele vamale, care pot varia.

Eu am primit balsamul de buze cu unt de cacao, astfel lista ingredientelor contine: unt de cacao, ulei de floarea soarelui, ceara de albine, vitamina E si ulei de masline. Deoarece contine aceste uleiul naturale, balsamul de buze este foarte hranitor, lasa buzele foarte catifelate, iar textura sa este foarte hidratanta, fara a avea senzatia de gras sau de buze incarcate.

page552
Acest balsam de buze este perfect pentru orice anotimp, insa in special iarna isi face treaba cel mai bine. Mirosul este foarte special, similar cu cel al ciocolatei, asta datorita produselor din care este alcatuit. In total balsamurile Sierra Bees au sapte arome diferite, naturale, care pot satisface gusturile tuturor.

Sunt destul de incantata de acest balsam de buze, mi se pare foarte bun si hidratant si cred ca as incerca si alte variante pe viitor.

Voi ce balsam de buze preferat aveti? Care vi se pare cel mai grozav?

4 răspunsuri to “Balsam de buze Sierra Bees”

  1. miki 4 Februarie 2015 la 14:08 #

    Si mie-mi plac, insa cel pe care-l folosesc acum e mega nasol pentru ca pute/are gust de ranced, desi nu-l am de mult. Cel mai probabil asa era inca de cand mi l-a trimis iHerb. Eniuei, ma bucur ca nu l-ai nimerit tu pe ala, ca ma faceam de toata bafta :p

    • dianafoc 5 Februarie 2015 la 10:52 #

      :)), al meu e ok, probabil ca daca au numai ingrediente naturale, multe dintre ele fiind uleiuri, si calatorind de la distante mari e normal sa mai sufere alterari!

  2. pe acesta il am si eu acum, e balsamul de geanta 🙂

    • dianafoc 9 Februarie 2015 la 11:35 #

      Eu il tin in halat la serviciu! Mai am unul de la Nivea acasa si ma tot chinui sa il termin, nu stiam ca e atat de greu sa termini un balsam de buze!

Lasă un răspuns

