New in #10

25 Ian

new inHello, hello! Cu reducerile acestea practic inexistente si neinteresante nu am facut cine stie ce shopping, va invit totusi sa vedeti produsele, poate va inspira si pe voi!


 

Nimic nu se compara cu cumparaturile de Craciun, iar anul asta am facut cateva inainte ca reducerile „adevarate” sa inceapa. Mergand pe principiul ca nimic nu te bantuie mai tare decat lucrurile necumparate, nu m-a lasat inima sa abandonez in magazin hainutele care mi-au placut, iar in privinta unora afacerile au fost destul de bune.

De obicei nu imi cumpar foarte des din magazinul Camaieu, deoarece are acele reduceri ciudate pe culori, preturile la fel sunt alese in functie de culoare, desi produsele sunt identice. Totusi colectia din aceasta iarna este draguta si mi-am ales trei articole la preturi relativ decente.

  • Beauty sweatshirt-style tee mi-a placut destul de mult pentru ca are un model simpatic materialul, se aseaza bine, este comoda, calduroasa si mesajul este unul feminin ce cotrasteaza cu croiala per total masculina a bluzei. A fost redusa cu 50% la 49 de lei.
camaieu-sales

bluza-camaieu

 

  • Flocked knit sweatshirt este de asemeni o bluza foarte draguta, un model casual care se aseaza cu adevarat foarte bine pe corp, partea din fata imita pielea de crocodil, iar cele doua fermoare ii dau un aer stylish. A fost de asemeni redusa cu 50% avand pretul de 49 lei.
camaieu-sweater

bluza-efect-croco-camaieu

 

  • Top dantelat este indispensabil in garderoba oricui, este un produs de baza, insa imi pare rau ca nu are un procentaj mai mare de bumbac. A costat 16 lei.
camaieu-tee

camaieu-tee

 

In H&M sunt mereu reduceri interesante si poti gasi produse la preturi destul de bune. Am avut noroc si am gasit un camasa simpatica ce are motive florale si o geaca usoara de primavara.

  • Camasa nu am gasit-o pe site, insa este din bumbac, are nasturii ascunsi. A costat cam 30 de lei. Fiind inca destul de frig afara o port cu un cardigan negru.
h&m dots

h&m dots

 

  • Jacheta neagra a fost redusa de asemeni cu 50% si a costat in jur de 75 de lei. Este foarte usoara, se aseaza foarte bine, si va fi foarte potrivita pentru primavara si toamna. Are un material bun, insa singurul lucru natural din compozitie este fermoarul din piele.
h&m jacket

h&m jacket

 

Cam acesta este shopping reportul din ultima vreme.

Voi ce v-ati luat in ultima vreme?

5 răspunsuri to “New in #10”

  1. mihaela pojogu 26 Ianuarie 2015 la 23:39 #

    Foarte mult imi place camasa, eu vedeam buline pana sa citesc imprimeu floral. Top cu dantela am avut si eu de la Camayeu a rezistat multi ani. Sa le folosesti cu placere, eu azi mi-am luat un colet, maine sper doua. O sa le prezint cat de curand, pe rand. xoxo

    • dianafoc 27 Ianuarie 2015 la 10:40 #

      abia astept sa vad ce ti-ai luat! Am facut si eu iar ravagii weekend-ul asta, dar chiar a meritat. Ce sa-i faci, e sezonul!

  2. Tare simpatica si feminina camasa!

Trackbacks/Pingbacks

  1. New in #10 | Diana.Elena.Stoica - 25 Ianuarie 2015

    […] New in #10. […]

Lasă un răspuns

