Life lately #7

18 Ian

Buna!

Nu stiu ce ati facut voi in ultima vreme, insa eu nu prea mare lucru. Lunile de iarna nu sunt preferatele mele, iar mai ales acum la -15 grade imi este si mai greu sa ma mobilizez.

Am primit multe mesaje de la voi referitor la prepararea produselor cosmetice acasa. Sunt destul de simplu de realizat, si in articolele viitoare am sa va arat si cum. Prima crema mi-a reusit, am folosit ca baza uleiul de migdale dulci, dar am imbunatatit-o si cu vitamine. Singurul defect este acela ca am hidratat-o cam tare, iar formula pe care o aveam includea si lanolina. Deoarece nu este un produs foarte benefic pielii am sa incerc sa gasesc un alt emulsifiant si sa realizez o alta formula.

20141216_180136

Am primit si niste produse cosmetice de la Balea, pe care le folosesc in mod constant. Din fericire s-a deschis un magazin DM si in Bacau si imi va fi mai usor sa ajung acolo. Poate se vor gandi sa deschida unul si in Iasi.

DSC_0012

Am primit de la o prietena buna o mostra de crema FrezyDerm, care ar fi trebuit sa aiba efect de botox. Eu am uitat sa pun si o crema de zi peste acest ser, astfel ca nu prea pot sa spun ca mi-a placut mult.

20141220_195849

Va vorbeam intr-un articol trecut despre Shinissime gel de la L’Oreal. Mi-a placut foarte mult pentru ca da stralucire de gel ojei si ii creste de asemenea rezistenta la purtare. L-am recumparat, desi as fi vrut sa il incerc si pe cel de la Farmec despre care am auzit numai lucuri bune!

20141219_175346

Am facut o noua comanda la Elf. Se pare ca am devenit foarte incantata de unele produse de la ei, in special pudra din gama Essentials, care mi se pare una dintre cele mai bune folosite pana acum. Am adaugat si o pila de unghii foarte utila. Are o parte care da stralucire unghiilor si o recomand persoanelor care nu folosesc lac de unghii. Este o metoda foarte buna pentru a avea o manichiura ingrijita, iar preturile nu mai spun cat sunt de bune!

20141226_173525

De la Vichy am primit aceasta bratara foarte draguta cu piatra Swarovski. Imi place foarte mult si am sa o port cu drag.

page1

Dupa cum se poate vedea am ramas tot in zona de cosmetice. De o buna perioada de timp foloses aproape numai produse de la Klorane pentru ingrijirea parului. Am mai discutat despre faptul ca parul meu este unul care are nevoie de ingrijire minima, pentru ca nu imi da batai mari de cap, insa produsele de la aceasta firma imi plac foarte mult si ma inteleg foarte bine cu ele. De data aceasta am incercat samponul cu urzica. Miroase foarte fresh, iar parul este purificat. Va recomand sa incercati cu incredere produsele de la ei.

20141215_203616

Printre revistele mele preferate se numara OK Magazine. Imi plac informatiile despre vedete, dar care sunt pastrate intr-un mod decent, care doar starnesc interesul pentru acestea. Imi place de asemenea rubrica Legende, in care este prezentata mereu o personalitate importanta.

20141215_203713

O alta revista pe care am cumparat-o in ultima vreme a fost Unica. A luat-o doar pentru ca avea cadou o crema de la Ivatherm. Produsul imi place, am sa ii fac un review separat, insa revista e cam plictisitoare, are editoriale de moda high-end, articole scrise spre exemplu de Florin Piersic Jr. care sunt de asemenea lipsite de substanta. Nu cred ca am sa o cumpar decat daca va mai veni la pachet cu produs cadou.

20150110_143348

De citit am ramas la pasiunea pentru biografii deocamdata. Cea mai recenta este cea a Patriciei Kaas. E defapt o autobiografie, este scrisa pe intelesul tuturor, este sincera, abunda de detalii si impresii, nu se sfieste sa-si expuna amintirile de familie. Am citit-o atat de repede, incat sotul meu a zis ca sar peste randuri :)). Am luat-o de pe Libris. ro la reducere mai ales datorita faptului ca au transport gratuit.

20150110_143435

Cam astea au fost noutatile din ultima vreme, v-am zis eu ca nu am facut prea multe :). Voi ce fel de saptamana ati avut?

 

 

 

 

 

9 răspunsuri to “Life lately #7”

  1. miki 18 Ianuarie 2015 la 9:46 #

    Intai si intai sa-ti spun ca acea crema de față facuta de tine a folosit unei prietene (o cunosti, e vorba de Lușa) sa-si revina dupa o greseala majora de ingrijire a tenului. S-a „gomat” in fiecare seara, desi are ten uscat, iar rezultat a fost o piele cu aspect de „teren arid”, cu oarece crapaturi superficiale imediat sub ochi, care o usturau cand aplica orice crema. I-am dat o parte din crema primita de la tine cadou de Craciun si in 2-3 zile pielea i-a revenit la normal. Eu nu apucasem sa o incerc, dar m-am bucurat ca i-a fost de folos Lușei.
    In alta ordine de idei, imi place bratara de la Vichy, am luat si eu crema Ivatherm impreuna cu maculatura Unica si am sa caut autobiografia P.K. sa o iau doar daca este si ebook ieftin, altminteri, cum nu ma omor de dragul ei (si tu stii asta!) n-am de gand sa dau prea multi bani pe carte :p
    Te pup!

    • dianafoc 18 Ianuarie 2015 la 11:41 #

      Ma bucur ca i-a folosit crema cuiva, era potrivita tenului uscat oricum, iar despre carte sa stii ca nu e stralucita insa se citeste rapid!

  2. Claudia`s Choice 18 Ianuarie 2015 la 14:03 #

    frumoasa saptamana ta! a mea a inceput bine, dar a culminat cu o raceala.

    • dianafoc 18 Ianuarie 2015 la 14:33 #

      Si eu am fost racita saptamana aceasta, dar stii cum e 5 zile cu pastile, 5 zile fara si tot trece!

  3. mihaela pojogu 28 Ianuarie 2015 la 12:47 #

    Admir faptul ca incerci sa faci creme pentru ten singura, m-am bucurat si eu pentru Lusa, citind comentariul scris de Miki. Eu nu ma simt pregatita sa fac astfel de experimente, ma rezum la bucatarie.
    Te pup!

    • dianafoc 29 Ianuarie 2015 la 16:31 #

      Sper sa-mi iasa urmatoarele mai bine, mai studiez inca problema!

  4. miki 11 Februarie 2015 la 14:43 #

    Diana, a venit vremea sa folosesc si eu restul de crema care mi-a ramas si sa stii ca e buna. O folosesc exclusiv un jurul nasului, unde am pielea super uscata si descuamata de cat il sterg pe motiv de viroza. Asa ca, poate nu e o crema pe care s-o folosesti tot timpul, insa ca tratament e minunata :-*

    • dianafoc 12 Februarie 2015 la 8:47 #

      Super Miki, ma bucur ca iti place, am observat si eu ca e prea grasa pentru utilizarea zilnica, insa e buna atunci cand ai probleme cu zonele uscate!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Crema multiperformanta de la Ivatherm | Diana.Elena.Stoica - 11 Februarie 2015

    […] ati vazut ultima postare de tip Life lately probabil ca ati remarcat faptul ca am cumparat revista din decembrie Unica, pentru ca oferea crema […]

Lasă un răspuns

