Rujul saptamanii: Avon Ultra Colour

15 Ian

Hello!

Nu cred ca este cineva care sa nu fi experimentat cu cosmeticele de la Avon pana acum. Eu le-am comandat cam tot timpul liceului si al facultatii, fiind cam singurele care se incadrau in bugetul meu de atunci. Acum mi-am extins aria de „cercetare” ca sa spun asa si incerc multe alte firme, insa un sigur produs il tot cumpar de la ei si anume rujul Ultra Colour, in nuanta Carnation.

Pana luna trecuta cred ca mai aveam foarte putin din el si il purtam de obicei cand imi machiam mai accentuat ochii. Insa, pe cand eram la cumparaturi, o domnisoara foarte draguta mi l-a laudat si de abia atunci m-am gandit mai serios sa il recumpar.

64554

Rujurile Ultra Colour au o formula imbunatatita, ce combina untul de Shea emolient cu uleiurile Omega, extracte de fructe de padure si vitamina E pentru un plus de hidratare si ingrijire. De asemenea culorile sunt bogate si rezistente datorita pigmentilor care isi reinnoiesc culoarea.

Daca observati ambalajul este schimbat, cel nou, actual, prezentand un geam de plastic prin care se poate vedea culoarea. Mie personal imi placeau mai mult ambalajele vechi, mi se pareau mai elegante, nu prea agreez efectul de gemulet de plastic la ambalajul unui ruj, deoarece am impresia ca ii da un aer ieftin. Nunatele disponibile sunt in numar de aproximativ 40, potrivite oricarei nuante de ten si in variante multiple: mate, stralucitoare, satinate etc.

,n nkjn

Textura acestui ruj  m-a surprins prin faptul ca are un efect relativ mat, dar este foarte hidratant si pigmentat. Rezistenta lui este decenta, undeva la 2-3 ore, insa nu este rezistent si la transfer. Cu siguranta este unul dintre produsele pe care le voi recumpara ori de cate ori va fi nevoie, este un ruj versatil, poate fi purtat lejer atunci cand dorim un machiaj discret de zi sau dimpotriva poate fi asortat unui machiaj intens al ochilor.

page3

Voi ce ruj preferat aveti?

 

 

6 răspunsuri to “Rujul saptamanii: Avon Ultra Colour”

  1. mihaela pojogu 15 Ianuarie 2015 la 22:00 #

    Cam asa arata si rujul meu roz, cremos si hidratant si cel mai folosit din colectie. L-am luat pana si pe munte. Iti vine bine si cred ca il voi cumpara si eu caci al meu l-am luat din SUA si nu cred ca se mai gaseste.
    pupici

    • dianafoc 15 Ianuarie 2015 la 22:59 #

      Sa-l incerci Mihaela ca merita, e foarte ok! Sper sa ti se potriveasca!

  2. Claudia`s Choice 18 Ianuarie 2015 la 14:04 #

    tare frumoasa e nuanta asta, o sa il am si eu in vedere la o urmatoare oferta!

  3. TRICA VIORICA 21 Ianuarie 2015 la 13:48 #

    Imiplace foarte mult nuanta.

Lasă un răspuns

